provolone Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Hei Har Honor 7,men den er knust. https://m.prisjakt.no/product/3555409 Er dette ett ok kjøp i forhold til pris? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Hadde heller gått for Huawei P9. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Endte opp med en s7 edge til 2999 hos power i dag. Ok kjøp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Endte opp med en s7 edge til 2999 hos power i dag. Ok kjøp? Dæven, det var en bra pris. Gikk inn og bestilte en selv jeg. Må hentes på Alnabru senere idag. Håper de ikke kommer med noe "forbehold om trykkfeil" etterpå da... Endret 6. juli 2017 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
provolone Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Syntes det jeg og. Bestilte den i halsøvne i dag morges. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Jeg fikk ikke noen telefon. De gjemte seg bak "forbehold om trykkfeil", så jeg fikk ikke kjøpt noen telefon. De tilbød meg absolutt null & nix etter at jeg høflig forklarte at når jeg kjører over en time med bil og gjennom masse bomstasjoner, så forventer jeg at de opprettholder sin del av avtalen, men nei. Intet snev av god kundeservice å finne. Jeg skrev en klage p Facebooksiden dems, men har ennå ikke fått noe svar. Et "beklager" gir ikke meg tilbake tapt tid, drivstoff og bompenger. Så jeg har besøkt en Powerbutikk for aller siste gang. Fikk du noen telefon da? Endret 6. juli 2017 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
provolone Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Samme her. Kan kjøpe telefonen til den prisen med forlengelse av samme Ice abonnement som jeg har i butikken. Fikk gavekort på 300 kr som plaster på såret. Men det er da tross alt expert vi prater om her. Aldri vært fornøyd med de, men hoppet på dette tilbudet Lenke til kommentar
provolone Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Samme her. Kan kjøpe telefonen til den prisen med forlengelse av samme Ice abonnement som jeg har i butikken. Fikk gavekort på 300 kr som plaster på såret. Men det er da tross alt expert vi prater om her. Aldri vært fornøyd med de, men hoppet på dette tilbudet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 300 kr kaller jeg ikke plaster på såret, men heller en som roper til deg "slutt å blø!". Jeg kommer aldri til å besøke nettsidene eller butikkene til Power/Expert igjen. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Jeg bestilte og forhåndsbetalte for 2 stk (separate ordre). Ble kontaktet angående den ene, som de kansellerte og og ga meg en rabattkode verdt 300 kr. Har ikke hørt noe om den andre jeg bestillte. Håper i det minste jeg får 300 kr for den, også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå