Roar Kneppen Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Svaneserie 1 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Litt merkelig redigering, kornete, mye Kromatisk Aberrasjon rundt fuglen. Mye grønt i speilingen i vannet. Kunstnerisk er det nok. Alle liker vi det forskjellig, og det er jo bra. Det er lærerikt med forskjellig tilnærming til hva et godt bilde er. Arnfinn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Litt merkelig redigering, kornete, mye Kromatisk Aberrasjon rundt fuglen. Mye grønt i speilingen i vannet. Kunstnerisk er det nok. Alle liker vi det forskjellig, og det er jo bra. Det er lærerikt med forskjellig tilnærming til hva et godt bilde er. Arnfinn Hvis du blir her en stund så ser du nok at jeg stort sett går mine egne veier, men sier som presten:"Du skal ikke gjøre som jeg gjør, men som jeg sier," - da med et litt glimt i øyet. Jeg forsøker etter beste evne å avlevere fotokommentarer selv om jeg sjøl befinner meg i sjiktet mellom maler og fotograf - og stadoig vekk eksperimenterer. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg