Ragnar Skj Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Kveldsstemning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Noenlunde brukbar dybde til tross for at du la igjen ei stripe blått over skyene som jeg nok likevel ville klipt vekk. Flott skumringsbilde. Trodde det var fra Nord Norge da jeg så "tørkestativet" ute på skjæret til høyre. Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) Flott stemningsbilde med fine fargetoner. Likte detaljen med fiskehjellene på holmen, gammel Lofoting som jeg er? Endret 25. juni 2017 av Pande Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Fin skildring av nordisk sommerkveld, Ragnar. Visste ikke de brukte fiskehjeller sørpå.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Noenlunde brukbar dybde til tross for at du la igjen ei stripe blått over skyene som jeg nok likevel ville klipt vekk. Flott skumringsbilde. Trodde det var fra Nord Norge da jeg så "tørkestativet" ute på skjæret til høyre. Roar Takker Roar, har variant med kutt på topp. Visstnok bra mede fiske på disse trakter, ellers stusset også jeg på fiskehjellene. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Flott stemningsbilde med fine fargetoner. Likte detaljen med fiskehjellene på holmen, gammel Lofoting som jeg er? Takker Pål. Ja du luktet vel sagmugg, det vil si fisk når du så fiskehjellene kan jeg tenke meg. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Fin skildring av nordisk sommerkveld, Ragnar. Visste ikke de brukte fiskehjeller sørpå.. Hei Trond, jeg stusset også ved synet av fiskehjellene, men det er etter det jeg hørte er godt med fiske på disse trakter. Takker for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg