danilovic Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hvorfor kjøper så mange Dragon? Er ikke ElleP og Mirror minst like gode + at de har et bedre utseende. Hvis man tar en titt på hvert av kabinettene, må dere vel si dere enige i at det ser ut som om ElleP og Mirror ser klart best ut ved første blikk? Lenke til kommentar
enl Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Vel . . . De er vel bare populære, pluss at det er en drøss av sider som har rost kabinettene opp i skyene . . . . Kjøpte selv Dragon, DA-01-BD, svart servertower. Veldig god plass :smile: , men TUNGT og svÆrt. Sikkert 25KG. Og det hadde ikke støvfiltre; servertower uten støvfilter er ikke noe ordentelig servertower :sad: Hadde tenkt å kjøpe Lian Li, men det ble ikke noe grunnet noen tungvinte løsninger. Måtte f.eks. fjerne grillen på min enermax psu for å få satt den inn. Elle kabinettene blir litt for spesielle for min sak. Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Etter det jeg har hørt er Chiftech best, ELLE kabinettene kan virke bra ved første blikk, men når du får den da sender du det tilbake med en gang, GARANTERT. Da ser du at det er et billig kabinett. Det er det jeg vet om dem, men det er basert på erfaringer fra andre folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå