Torhild Jansen Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Åpningstid. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Her ville jeg kutta ytterligere 1 cm oppe så bildekant kutter rent i brua hvilket vil gi bedre spenning i bildet. Du behøver jo ikke være enig, men scroll opp og ta en titt likevel. Omtrent kant i kant som nå blir sjelden bra - enten luft utenfor eller rent kutt inni. Bortsett fra dette fint lys og skarphet som enter ut farger og detaljer i et bortsett fra nevnte bra utsnitt. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Her ville jeg kutta ytterligere 1 cm oppe så bildekant kutter rent i brua hvilket vil gi bedre spenning i bildet. Du behøver jo ikke være enig, men scroll opp og ta en titt likevel. Omtrent kant i kant som nå blir sjelden bra - enten luft utenfor eller rent kutt inni. Bortsett fra dette fint lys og skarphet som enter ut farger og detaljer i et bortsett fra nevnte bra utsnitt. Roar Ja det vil jeg nok være enig i ... takker ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg