QZUZOWR4 Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Vannlilje Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Jeg ser du fant veien. Men du vil nok oppdage at det ofte kan være så som så med kommentarer her. Uansett så får man jo vist bildene sine til et bredere publikum. Fordelen her er jo at man kan klikke på link for å få bildet i original størrelse hvilket jeg gjorde og tenkte muligens minst et klikk til for å øke skarphet i blomstens senter om ikke grumset dukker opp i kronbladene. Roar Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 5. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg ser du fant veien. Men du vil nok oppdage at det ofte kan være så som så med kommentarer her. Uansett så får man jo vist bildene sine til et bredere publikum. Fordelen her er jo at man kan klikke på link for å få bildet i original størrelse hvilket jeg gjorde og tenkte muligens minst et klikk til for å øke skarphet i blomstens senter om ikke grumset dukker opp i kronbladene. Roar Takk Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg