VRK18 Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Seriøst, hva var poenget med denne tråden. Kan du si noe om det ved hjelp av mer enn to setninger? Spre informasjon. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Seriøst, hva var poenget med denne tråden. Kan du si noe om det ved hjelp av mer enn to setninger? Spre informasjon. Wow, 2 hele ord. Det var mye informasjon gitt!! Lenke til kommentar
mouldycurtain Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Grunnen til at det ikke nevnes oftere er nok dessverre fordi veldig mange mener at den svarte befolkningen i tidligere kolonistater har "rett" til å ta tilbake landet sitt, og hevne seg på den hvite minoriteten som har undertrykt dem gjennom flere år. Ser jo tendenser til dette selv i norsk media, utrolig nok. Vet om mange som selv tenker slik, at de hvite endelig får "smake på egen medisin". Mange "natives" i disse svarte landene er også sinte på hvite bønder fordi de stjal fruktbar jord og verdier som ikke tilhørte dem, men den reelle "afrikanske" befolkningen. Dette var hovedargumentet den nye regjeringen i Zimbabwe brukte for å rettferdiggjøre drap på hvite mennesker / når de gjorde beslag på eiendommene og verdisakene deres. Hele verden skriker når svarte er offer for slik behandling, men når det gjelder en hvit minoritetsbefolkning i et utrygt land så bryr ingen seg. Fins knapt en hvit person igjen i Zimbabwe, og er ikke mange tiår igjen før det samme er tilfelle i Sør-Afrika. Så kort oppsummert, mange mener at det er de hvites "feil" at de velger å bli værende i disse landene (som er like mye deres som en hver svart afrikaner), og støtter de svartes hevntokt fordi de har fått høre på skolen fra de var seks år gamle hvor slemme de ekle europeerne var under kolonitiden/apartheid. Dobbeltmoralsk som faen. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 (endret) OK, jeg får vel utdype litt jeg da. Siden VR-Katten bare er ute etter å gulpe opp alt av linker han finner på Breitbart, eller hvilke lugubre plasser det nå enn er han frekventerer for å finne alt dette vaset sitt. Og selvfølgelig bare ledsaget av en enkelt setning, så det er umulig å vite hva han vil frem til. Men altså, om vi legger VR-Kattens egen link til grunn for et par tall. Selv om de ikke ser ut til å være helt enige med seg selv. Så finner vi at det i 2016 var 70 slike dødsfall. Vel, ihvertfall i henhold til Transvaal Agricultural Union. Dette kan godt stemme for alt jeg vet, jeg bare gidder ikke tråle Internett etter informasjon som VR-Katten burde gjort selv. Men uansett, hvor stort er dette problemet da i et land med ~55 millioner innbyggere? Som har en av verdens høyeste mordrater? Jo, i henhold til Wikipedia så hadde Sør-Afrika 18673 mord i fjor. Det er nok til en åttende plass i verden, som altså likevel gjør det til en tryggere plass en Jamaica. Nå, 70 mord på hvite farmere, av 18673 mord totalt på landsbasis. Det utgjør altså hele ~0,375% av antall mord begått i Sør-Afrika.. Så "Hvorfor snakker vi ikke om angrepet på hvite bønder i Sør-Afrika?". Jeg vet ikke? Kanskje fordi det rett og slett ville vært litt ufint? Når der er så sinnssykt mange flere mord som ellers blir begått der.. Som sagt, jeg skjønner overhodet ikke hva det er VR-Katten vil frem til her? Er det at hvite mennesker er mer verdt enn de svarte? Og derfor burde vi ta til gatene med plakater utenfor Sør-Afrikas ambassade og protestere på at nesten 4 promille av landets mord blir begått på hvite farmere? Jeg vet bare ikke.. Endret 26. juni 2017 av Gabri3L 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 (endret) hvor stort er dette problemet da i et land med ~55 millioner innbyggere? Det er et enormt problem. At du mener det er ufint å påpeke dette problemet sier mye om deg. Se videoen før du uttaler deg mer. Hvis ikke gidder jeg ikke svare. https://www.youtube.com/watch?v=zJsk0Vdguak Endret 26. juni 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 (endret) Ånei, skal du begynne å fortsette med å ikke svare!! Ok, en gang til med teskje: .. 0,375%, eller nesten 4 promille, er altså det samme som nesten, men ikke fullt, 4 av 1000 mord. Den hvite befolkningen i Sør-Afrika utgjorde i 2014 8,4% av folketallet. Forklaringen på hvorfor det er så mange mord i Sør-Afrika er selvfølgelig sosioøkonomiske, men om man skal være så uærlig som deg. Så kan man altså se på det som så enkelt som at det "normale" ville vært om antallet hvite mordofre utgjorde ihvertfall ~8,4%. Ikke sant? Jeg vil foreslå at du selv setter deg inn i sakene du tar opp før du lager trådene dine. Slik du holder på er ren forsøpling, og ren latskap.. Endret 26. juni 2017 av Gabri3L Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Ånei, skal du begynne å fortsette med å ikke svare!! Ok, en gang til med teskje: .. 0,375%, eller nesten 4 promille, er altså det samme som nesten, men ikke fullt, 4 av 1000 mord. Den hvite befolkningen i Sør-Afrika utgjorde i 2014 8,4% av folketallet. Forklaringen på hvorfor det er så mange mord i Sær-Afrika er selvfølgelig sosioøkonomiske, men om man skal være så uærlig som deg. Så kan man altså se på det som så enkelt som at det "normale" ville vært om antallet hvite mordofre utgjorde ihvertfall ~8,4%. Ikke sant? Jeg vil foreslå at du selv setter deg inn i sakene du tar opp før du lager trådene dine. Slik du holder på er ren forsøpling, og ren latskap.. Du har fortsatt ikke sett filmen. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Nei, det har jeg åpenbart ikke. Og jeg kommer ikke til å se den filmen heller. Før du klarer å redegjøre for hva det er du vil frem til med tråden. Er det det at hvite mennesker er mer verdt enn svarte kanskje? Virker slik.. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Nei, det har jeg åpenbart ikke. Og jeg kommer ikke til å se den filmen heller. Før du klarer å redegjøre for hva det er du vil frem til med tråden. Er det det at hvite mennesker er mer verdt enn svarte kanskje? Virker slik.. Det handler om å spre informasjon om et folkemord som ikke vies oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Du skjønner øyensynlig ikke at når landet er i en voldsspiral der det myrdes mer av befolkningen enn i de fleste andre land i verden. Så er det et problem for hele landets befolkning. Ikke bare den hvite andelen? Seriøst, er det så vanskelig å forstå at det blir litt ufint å kikke på kun en biteliten offergruppe, når problemet er så stort? Av 18 673 mord, vil du kun fokusere på 70.. 0,375%.. I dine øyne er det det som er folkemordet?!?! Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 (endret) Hvite drepres i langt større grad enn svarte. Hvorfor dette hatet mot hvite? Hvorfor ønsker du ikke at det skal bringes ut i lyset når det skjer drap av hvite? Du er jo verre enn Antifa. Endret 26. juni 2017 av VR-katten 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Hvite drepres i langt større grad enn svarte. Ja, 70 er jo mye mer enn 18 603.. Hvorfor dette hatet mot hvite? Jeg hater selvfølgelig ikke hvite, det jeg hater er løgnene dine.. Hvorfor ønsker du ikke at det skal bringes ut i lyset når det skjer drap av hvite? Om det er det som skjer, hadde det vært flott å få det frem. Men det er jo ikke det du bidrar til.. Du er jo verre enn Antifa. Ja, å etterlyse litt redelighet og forståelige innlegg fra deg, det er værre enn Antifa.. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Matte er tydeligvis ikke din sterkeste side Og du har fortsatt ikke sett videoen. Masse info der om folkemordet. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 (endret) Jeg har hyperacusis. Jeg orker ikke pine meg gjennom den komprimerte lyden fra en Skype samtale i en halvtime for å lytte til det som etter alle solemerker er bullshit. Hvorfor tror jeg at det er bullshit? Jo, fordi du postet det. Kvaliteten på innleggene dine er under blind gorilla på syre nivå. Det er det jeg etterlyser. At du tar deg bryet med å presentere informasjonen du later som du er interessert i å få frem. I stedet for å bare poste en link/video med en intetsigende setning over. Enten vil du formidle noe, og da kan du gjøre nettopp det. Ellers kan du la være å kaste bort tiden alle som fremdeles gidder å gi innleggene dine en sjanse.. Endret 26. juni 2017 av Gabri3L Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 (endret) Jeg orker ikke pine meg gjennom den komprimerte lyden fra en Skype samtale i en halvtime for å lytte til det som etter alle solemerker er bullshit. Hvorfor tror jeg at det er bullshit? Jo, fordi du postet det. Kvaliteten på innleggene dine er under blind gorilla på syre nivå. Du kunne brukt tekstfunksjonen, men da lar du være. (Personangrep er rapportert.) Det vil være bortkastet tid å skrive en lang tekst om dette problemet når man bare kan se videoen hvor langt flinkere folk enn meg forteller om problemet. Endret 26. juni 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Stiller meg tvilende til begrepet folkemord. Selv om den hvite befolkningen riktignok krymper, så er det først og fremst fordi folk forlater landet fordi situasjonen har blitt uholdbar. Altså mer korrekt å bruke betegnelsen etnisk rensing.Jeg synes de hvite burde selge alt de har og flytte tilbake til det som enn så lenge er trygge land - før vi her oppe også blir overkjørt av andre etniske og religiøse grupper. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Stiller meg tvilende til begrepet folkemord. Når leftists snakker om "folkemordet på Gaza" kan vel konservative spille på følelser på samme måte? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Joa. Men jeg mener begge deler er feil. Og under Israel så har jo befolkningen i Gaza tredoblet seg Skikkelig ineffektivt "folkemord"! Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Jeg orker ikke pine meg gjennom den komprimerte lyden fra en Skype samtale i en halvtime for å lytte til det som etter alle solemerker er bullshit. Hvorfor tror jeg at det er bullshit? Jo, fordi du postet det. Kvaliteten på innleggene dine er under blind gorilla på syre nivå. Du kunne brukt tekstfunksjonen, men da lar du være. (Personangrep er rapportert.) Det vil være bortkastet tid å skrive en lang tekst om dette problemet når man bare kan se videoen hvor langt flinkere folk enn meg forteller om problemet. "Personangrep"? Du mener vel Genocide? Skjønt hva vet jeg? Jeg er jo værre enn Antifa. Som merkelig nok altså ikke er et personangrep.. Og ja, det er sikkert borkastet tid for deg å gjøre det klart hva du vil frem til.. Det virker det jo ikke som du selv er klar over hva det er du vil frem til... 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Attempted genocide er kanskje bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå