TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) Her diskuterer vi om alt som har med Transformers å gjøre. Som ligger under spill, film, lego, blakater, action-figurer, leker, jah osv. Endret 18. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Hva syns dere om den nye Transformers filmen? Jeg elsket den. Jeg er en stor Transformers fan. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Digga Transformers når jeg var liten. Gikk på Sky One som var èn av de tre TV-kanalene vi hadde i ~1984. Var født i 80 så da var jeg fire. Filmene har vært ålreit så langt. Gleder meg til The Last Knight, som ser bedre ut enn de foregående. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Digga Transformers når jeg var liten. Gikk på Sky One som var èn av de tre TV-kanalene vi hadde i ~1984. Var født i 80 så da var jeg fire. Filmene har vært ålreit så langt. Gleder meg til The Last Knight, som ser bedre ut enn de foregående. Jeg elsker dem alle. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Liker best Optimus Prime, Bumblebee, Ironhide, Jazz, da er det fra filmene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2017 Liker best Optimus Prime, Bumblebee, Ironhide, Jazz, da er det fra filmene. --forkortet ned-- Har ingen fast favoritt Transformers robot, all er mine favoritter. :wee: <3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) Er det noen som vet noe om det kommer et nytt Transformers spill til Ps? Eller er den spill serien ferdig? Hemm :hmm: Endret 29. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Er det noen som vet noe om det kommer et nytt Transformers spill til Ps? Eller er den spill serien ferdig? Hemm :hmm: Er det her nytt Transformers spill, usikker har ikke spillet Transformers spill før. TRANSFORMERS: THE LAST KNIGHT REVIEWhttp://www.ign.com/articles/2017/06/20/transformers-the-last-knight-review Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2017 Er det noen som vet noe om det kommer et nytt Transformers spill til Ps? Eller er den spill serien ferdig? Hemm :hmm: Er det her nytt Transformers spill, usikker har ikke spillet Transformers spill før. TRANSFORMERS: THE LAST KNIGHT REVIEWhttp://www.ign.com/articles/2017/06/20/transformers-the-last-knight-review Har hele spill serien bortifra spillet til den filmen jah. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Er det noen som vet noe om det kommer et nytt Transformers spill til Ps? Eller er den spill serien ferdig? Hemm :hmm: Er det her nytt Transformers spill, usikker har ikke spillet Transformers spill før. TRANSFORMERS: THE LAST KNIGHT REVIEWhttp://www.ign.com/articles/2017/06/20/transformers-the-last-knight-review Har hele spill serien bortifra spillet til den filmen jah. TheDarkSeeds - SCM, er det spillet nytt eller gammelt. TRANSFORMERS: THE LAST KNIGHT Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Er det noen som vet noe om det kommer et nytt Transformers spill til Ps? Eller er den spill serien ferdig? Hemm :hmm: Er det her nytt Transformers spill, usikker har ikke spillet Transformers spill før. TRANSFORMERS: THE LAST KNIGHT REVIEWhttp://www.ign.com/articles/2017/06/20/transformers-the-last-knight-review Har hele spill serien bortifra spillet til den filmen jah. TheDarkSeeds - SCM, er det spillet nytt eller gammelt. TRANSFORMERS: THE LAST KNIGHT Det er ikke et spill men tvert i mot nyeste Michael Bay Transformers filmen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) --forkortet ned-- Har hele spill serien bortifra spillet til den filmen jah. TheDarkSeeds - SCM, er det spillet nytt eller gammelt. TRANSFORMERS: THE LAST KNIGHT Det er ikke et spill men tvert i mot nyeste Michael Bay Transformers filmen Vet at det det ikke er et spill. Men det har kommet et spill utgave av nesten vær film også. Endret 29. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Vi får se hva som skjer hadde vært gøy med Transformers Devastation 2 fra Platinum Games. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2017 (endret) Hviste dere at det fantes Transformers fra denne tiden 1985? Det gjorde ikke jeg før nå. Da må jeg om si det jeg sa tidligere. Utifra det, så da har jeg ikke hele seriene, slik jeg trodde. :confused: Har heller ikke Autobots og Decepticon spillene til DS. Jeg har alle spillene som er basert på de ordenlige filmene blir mer rettere å si nå. Bortifra den nest siste og siste (nyeste). Endret 1. juli 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 (endret) Hviste dere at det fantes Transformers fra denne tiden 1985? Det gjorde ikke jeg før nå. Da må jeg om si det jeg sa tidligere. Utifra det, så da har jeg ikke hele seriene, slik jeg trodde. :confused: Har heller ikke Autobots og Decepticon spillene til DS. Jeg har alle spillene som er basert på de ordenlige filmene blir mer rettere å si nå. Bortifra den nest siste og siste (nyeste). Løp å kjøpe fort deg, fort deg, fort deg Transformatorer hevn over de falne - Autobots https://www.fruugo.no/transformatorer-hevn-over-de-falne-autobots-nintendo-ds-spill/p-11512882-23542266?gclid=Cj0KCQjwkN3KBRCuARIsADT_flo3dklZJJrP4A0cbjRw57uuZ8ZfqAlFPudl2nRRLQKFM6wnkwkVZ9kaArv1EALw_wcB Endret 1. juli 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Endret 6. juli 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå