Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 (endret) Hei. Se på bildet. Hvilket type utslett er dette?Jeg sover med en CPAP maske, men er sikker på at dette ikke har noe med det å gjøre. Slangen ligger aldri under halsen når jeg sover!Merket dette ved en tilfeldighet når jeg gikk på badet tidligere i dag. Endret 9. juli 2017 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Hei. Se på bildet. Hvilket type utslett er dette? Jeg sover med en CPAP maske, men er sikker på at dette ikke har noe med det å gjøre. Slangen ligger aldri under halsen når jeg sover! Merket dette ved en tilfeldighet når jeg gikk på badet tidligere i dag. Vanskelig å si, har noe ala det selv, klør det? det kan gå rundt hals og nakke for min del, legen vet ikke hva det er så får bare anti-klø krem. Det er tilfeldig om det er mye/lite eller ingenting kommer og går... dette har jeg nå hatt i 10 år ca. Er vanskelig å si hva det kan være, må nesten sjekke med legen, men er ikke sikkert du finner ut av det. Anonymous poster hash: 95c14...bf0 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Umiddelbart med lav oppløsning på bildet ser det ut som noe har gnisset på huden og skapt litt blodutredning under huden. Hvis man ev. bruker blodfortynnende kan dette skje fortere enn de som ikke bruker.Ellers så er legen alltid den du skal søke råd hos dersom det oppstår "ting" på kroppen du ønsker å få en profesjonell vurdering på. Lenke til kommentar
G Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Dette kan være livstruende: https://www.stlucianewsonline.com/international-17-year-old-dies-after-hickey-from-girlfriend-causes-stroke/ Normalt ikke da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Dette kan være livstruende: https://www.stlucianewsonline.com/international-17-year-old-dies-after-hickey-from-girlfriend-causes-stroke/ Normalt ikke da Tror nok du skal ta det litt rolig når du svarer på slike tråder. Selvsagt er ikke dette livstruende.. Ellers så er legen alltid den du skal søke råd hos dersom det oppstår "ting" på kroppen du ønsker å få en profesjonell vurdering på. Amen til det. Nei, var bare nysjerrig på hva folk først og fremst kom til å skrive, ogsådan opprettet jeg dene tråden. Var selvsagt intereressert i å vite om noen viste hva dette var for noe, men nå har det heldigvis forsvunnet, og jeg tipper det har ett eller annet med at jeg har lagt for mye inntil puten eller noe lignende. Takk for gode svar uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå