Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor lenge kan vannlating vare hos unge menn?

Anbefalte innlegg

Jeg er 27, å starta med å få vannlating eller "Etterdryppskonsistens" som jeg leste meg frem til, å det har nå vart i halvannen måned uten noe tegn til bedring.

Hvor lenge kan dette vare? Har jeg nå dette ut livet? For har ingen smerter utenom i halebeinet som starta i dag hver gang jeg bøyer meg, reiser meg opp, eller presser når jeg skal "tømme ryggen"

For må bruke de "tena men" "herre bind" da jeg får vannlating rett etter at jeg har vert på toalettet og når jeg tar beina opp i godstolen.

skal til legen for å sjekke dette videre da det ikke var noen feil i både kjapp test og 3 dagers grundig test av morgen urin prøvene, men det kommer til å ta uker før jeg får en ledig time da det er lange køer hos fastlegen min. Så tenkte om noen her har hatt det samme å vet ca hvor lang tid slikt kan vare.

Anonymous poster hash: c38c3...d26
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk deg hos legen, for å utelukke noe mer alvorlig!

Ellers: hvordan avslutter du når du tisser? At det ligger litt igjen i røropplegget innover er helt normalt. Stikk fingrene dine inn bak pungen og klem fremover. Så "melker" du kølla tom for det som måtte være igjen innover der. Husk at urinrøret er ikke som tarmen, det er ingen muskulatur der som skyver ting ut. Så da må vi hjelpe til fra utsiden.

Anonymous poster hash: 9531b...69d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...