AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Jeg er 27, å starta med å få vannlating eller "Etterdryppskonsistens" som jeg leste meg frem til, å det har nå vart i halvannen måned uten noe tegn til bedring.Hvor lenge kan dette vare? Har jeg nå dette ut livet? For har ingen smerter utenom i halebeinet som starta i dag hver gang jeg bøyer meg, reiser meg opp, eller presser når jeg skal "tømme ryggen"For må bruke de "tena men" "herre bind" da jeg får vannlating rett etter at jeg har vert på toalettet og når jeg tar beina opp i godstolen.skal til legen for å sjekke dette videre da det ikke var noen feil i både kjapp test og 3 dagers grundig test av morgen urin prøvene, men det kommer til å ta uker før jeg får en ledig time da det er lange køer hos fastlegen min. Så tenkte om noen her har hatt det samme å vet ca hvor lang tid slikt kan vare. Anonymous poster hash: c38c3...d26 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Jeg er 70. Jeg sliter med etterdrypp! Sånn er det bare. Du er 27. Kom deg til lege NÅ! Sjekk prostata. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 En sjekk av prostata kan være veldig lurt, og det å sitte når du er på do så får du tømt blæra ordentlig. Prostata sjekk er ingenting å grue seg til og veldig raskt overstått. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 Jeg er 70. Jeg sliter med etterdrypp! Sånn er det bare. Du er 27. Kom deg til lege NÅ! Sjekk prostata. Jepp, var betennelse jeg hadde, så skal gå på antibiotika i 2 uker. Anonymous poster hash: c38c3...d26 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2017 Sjekk deg hos legen, for å utelukke noe mer alvorlig! Ellers: hvordan avslutter du når du tisser? At det ligger litt igjen i røropplegget innover er helt normalt. Stikk fingrene dine inn bak pungen og klem fremover. Så "melker" du kølla tom for det som måtte være igjen innover der. Husk at urinrøret er ikke som tarmen, det er ingen muskulatur der som skyver ting ut. Så da må vi hjelpe til fra utsiden. Anonymous poster hash: 9531b...69d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå