Toppris Skrevet 24. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2017 Eller en som ligner mest mulig! Elsker den. Trenger den. Klem. Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Eller en som ligner mest mulig! Elsker den. Trenger den. Klem. Hadde en svært lik fra Gabba for noen år siden. Så lenge du ikke får direkte kontakt med kisen (link til kilde som jeg fant gjennom bildesøk), ville jeg tatt en google session med "ribbed hemp/linen sweater/sweatshirt/top men" og latt det stå til. Første som slo meg var fishnet sweater - søkeresultatene var ikke det jeg håpte på. Fisherman sweater er nok også noe å søke etter. Endret 8. juli 2017 av skycharizards Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 Hvis du er på Google Chrome kan du høyreklikke på bildet og lete etter bilder som likner. Håper du finner noe. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 23. juli 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2017 Hvis du er på Google Chrome kan du høyreklikke på bildet og lete etter bilder som likner. Håper du finner noe. Dette har jeg selvsagt prøvd. Finner frem til instagrammen hans. Eller en som ligner mest mulig! Elsker den. Trenger den. Klem. Hadde en svært lik fra Gabba for noen år siden. Så lenge du ikke får direkte kontakt med kisen (link til kilde som jeg fant gjennom bildesøk), ville jeg tatt en google session med "ribbed hemp/linen sweater/sweatshirt/top men" og latt det stå til. Første som slo meg var fishnet sweater - søkeresultatene var ikke det jeg håpte på. Fisherman sweater er nok også noe å søke etter. Han svarer ikke på instagram (it's been 3 weeks). Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 25. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2017 Har en fra adrian hammond som ligner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå