Gå til innhold

LG g5300


Erlendz

Anbefalte innlegg

Det er jo snart jul :xmas:

 

Så jeg vurderer sterkt å bytte ut min ericsson t65 med en ny.

 

Jeg fikk øye på denne:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&view=detailed

 

Den er jo kjempetøff. Billig er den også samt at det er et kjempe bra display på den.

 

Er det en bra telefon? Støtter den javaspill slik som nyere nokia modeller gjør? Kan man bestille spill fra samme sted som de med nokia gjør?

 

Er den god og skrive sms med? Det er en av hovedgrunnene til at jeg vil bytte. Min ericsson er treig. Det jeg trykker på kommer ikke fram på skjermen før to sekunder etterpå.

 

Andre erfaringer med telefonen? Noen tester?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt at siemens er dårlig. Alle jeg kjenner sier at siemens er dårlige telefoner. Stemmer ikke dette?

 

Er M55 rask å skrive meldinger med?

Den var jo ganske tøff den også da. Har lest testen

 

Hvorfor er den et bedre valg en Lg? Lgen har slik jeg har fortstått det bedre display og ser etter min mening mye bedre ut. Det at det ikke er mms eller java er ikke så nøye for meg. Men det er en ting jeg lurer veldig på angående lg telefonen. Det står på komplett at det følger med kabel slik at man kan overføre fra pcen til telefonen. Betyr dette at jeg kan kopiere bilder fra pcen og bruke som bakgrunn på telefonen?

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at siemens er dårlig. Alle jeg kjenner sier at siemens er dårlige telefoner. Stemmer ikke dette?

 

Er M55 rask å skrive meldinger med?

Den var jo ganske tøff den også da. Har lest testen

Siemens er ikke dårlige, kommer selvfølgelig ann på hva du trenger av en telefon siemens har kanskje ikke de beste skjermene innen lavprissegmentet (som er det du spør om) men eller er de fleste siemens telefonene ganske bra :yes: (ville kanskje styrt litt unna c60 though ;) ), bare en antagelse men jeg tipper at disse bekjente du snakker om ikke vet all verden om mobiltelefoner ;)

 

M55 er ikke veldig rask på sms skriving, men hvis du skriver ganske normalt skal det ikke være noe problem i det hele tatt, jeg klarer iallefall ikke å være raskere enn min m55 på sms (hvis jeg ikke bare trykker uten å se hva jeg skriver) det eneste som er litt treigt på m55 sin sms skriving er å få fram tegn som : eller /.

 

kan absolutt anbefale m55, den er veldig bra :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...