hellblazer91 Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Jeg har nylig fått problemer med at låsen ikke låser seg ved hjelp av kontrollen(sentrallås). Bare fysisk låsing fungerer. Kan se at låsen har en antydning til bevegelse, men er ikke sterk nok til å gå i lås. Er det låsekassen som må skiftes? Celica 00-modell. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 På min bil, som ikke er en Toyota eller asiatisk i det hele tatt så var det dårlig batteri som var årsaken til at fremre passasjer dør ikke låste seg. Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Såpass. Glemte å nevne at det var kun passasjersiden hos meg som er problemet også. Batteriet er vel minst 5 år gammelt, så det er vel et reelt grunnlag. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 5års gammelt batteri, begynner å bli modent for utskiftning egentlig og ihvertfall hvis batteriet ikke er tatt vare på med vedlikeholdslading etc, du kan jo så klart prøve å lade batteriet å se om problemet blir bedre, men er batteriet dårlig så vil det neppe bli bra over tid. Når jeg fikk bytta batteri så starta bilen lettere også, den var ikke tung starta sånn sett, men den fikk litt mer snert på en måte i det jeg vrir om nøkkelen og på vinter/kalde dager så gjorde det ihvertfall underverker. Jeg har jo en diesel bil og de trenger jo en del mer enn bensin biler for å starte så klart. Men batteri er kanskje ikke det billigste man kjøper, så eventuelt kan du jo vente å se om noen andre har noen andre løsninger, det kan jo så klart være at det bare holder med å smøre opp mekanismen også for alt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå