Rolf Kristensen Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 On a Ferry cross the Oslofjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Kanske Rolf har tenkt? Nikon og Canon? Batteri og Optikk? Kan ta patent på det ☺️ Et fint T bilde ☺️ Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Kanske Rolf har tenkt? Nikon og Canon? Batteri og Optikk? Kan ta patent på det ☺️ Et fint T bilde ☺️ Mvh Leif ? Jeg prøver å tenke minst mulig for det er så slitsomt. Hvorfor det Canon-objektivet poppet opp, har jeg ingen anelse om. Takk for den hyggelige kommentaren Leif Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Kanske Rolf har tenkt? Nikon og Canon? Batteri og Optikk? Kan ta patent på det ☺ Et fint T bilde ☺ Mvh Leif Jeg prøver å tenke minst mulig for det er så slitsomt. Hvorfor det Canon-objektivet poppet opp, har jeg ingen anelse om. Takk for den hyggelige kommentaren Leif Mvh. Rolf Enig, er slitsomt at tenke Canon objektivet og Nikon batteri? Passer ikke sammen Mvh Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Fint utsnitt og komp. i ditto lys med god skarphet som henter farger og detaljer. Hva tittelen gjelder så blir den vel litt smør på flesk da du bruker bestemt form entall i både engelsk og norsk. Mulig man ikke skal rette slike feil her, men jeg er meg og sier at jeg ville nok sløyfa "en" til slutt likevel. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Fint utsnitt og komp. i ditto lys med god skarphet som henter farger og detaljer. Hva tittelen gjelder så blir den vel litt smør på flesk da du bruker bestemt form entall i både engelsk og norsk. Mulig man ikke skal rette slike feil her, men jeg er meg og sier at jeg ville nok sløyfa "en" til slutt likevel. Roar Du har nok helt rett Roar, men jeg bor ganske nær Svelvik og her praktiserer vi såkalt Svelvik-Engelsk Mange takk for din hyggelige kommentar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Fin symbolikk i bildet. Hadde det vært undertegnede som satt der ville kanskje T for tenke vært noe overdrevet. Enkelt, men godt tenkt og sett. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg