-Siberian- Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Jeg har kjøpt en 2016 Volvo S60 hvor sommerfelgene er matt svarte (fra forhandler). Jeg lurer på hva jeg må tenke på når det kommer til rengjøring av disse? Syreholdig felgrens er vel ikke å anbefale vil jeg tro? Er det andre ting? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Jeg har kjøpt en 2016 Volvo S60 hvor sommerfelgene er matt svarte (fra forhandler). Jeg lurer på hva jeg må tenke på når det kommer til rengjøring av disse? Syreholdig felgrens er vel ikke å anbefale vil jeg tro? Er det andre ting? Første jeg ville ha gjort er å rengjøre de veldig godt, gå over med noe sprit ala blårens fra biltema utblandet med vann og deretter legge en coating på dem. Da vil de være mye enklere å holde rene. Matte sorte felger blir tross alt veldig fort stygge. http://bilnerden.no/gtechniq-c5-wheel-armour Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Sonax Felgrens. Syrefri, forholdsvis rimelig og svært effektiv. Vasker du ofte nok er dette alt du trenger, men det skader heller ikke å legge på coating en gang i blant. Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Kan man bruke felgbørste på dem eller skaper det trøbbel? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Kan man bruke felgbørste på dem eller skaper det trøbbel? Det går helt fint. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Selaclean dekk og felg har jeg bare gode erfaringer med nå sommerstid. Tar godt, samtidig som den er mild mot voks og miljø. Bruk den gjerne sammen med typisk felgbørste. Vinterstid er det gjerne behov for noe kraftigere, da kan P21 være bra. Begge produkt funker fint både på blank og matt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå