Karamellen Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 På sønnen min sin mobil kommer plutselig Google opp, når han ser på andre ting. Skjer veldig ofte. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Jeg tror sønnen din sveiper opp fra undersiden av skjermen. På mange mobiler ligger det en gjemt snarvei til Google søk der. Forsøk å dra tommelen opp mens du er på hjemskjermen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 (endret) Er det kanskje reklame (google ad's). Dette vises ofte i andre apper f.eks i en ramme nede på skjermen, eller full screen har jeg også sett. Endret 24. juni 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
Karamellen Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Han sier det skjer hele tiden når han har høretelefoner i mobilen, det er noe Google talegreier som kommer opp. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Informasjon om type telefon android versjon og benyttet headsett er nyttig info å opplyse om når man spør om problem og løsninger. Men les igjennom denne tråden https://forums.androidcentral.com/htc-one-m7/290685-google-search-voice-activated-application-auto-launching-why-how-disable.html Her er problemene isolert og løsninger beskrevet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Hvis man sier "ok google" kommer vel google opp? Lenke til kommentar
smooth_writer Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Opplever det samme. Har Galaxy s8, og det skjedde med S7 også. Postet problemet i en annen tråd uten respons. Dette skjer etter å ha spilt musikk (Spotify eller Youtube) i 30-50 minutter, f.eks. under trening. Lyden fades raskt ned, en hvit Google-side dukker opp med noen dansende prikker og teksten "Google lytter". Jeg prøver å dra opp lyden igjen, men blir overstyrt. Å stenge siden som kom opp fungerer ikke. Jeg har ikke lenger kontroll over egen telefon ogmå bare legge den til side en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå