Smidt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 1. er det mulig å gruppere flere layers eller elementer slik at når du flytter på et vil de andre også flytte på seg?? 2. er det mulig å importere tidligere psd filer inn til en ny en?? finner ikke helt ut av det. regner med at det er mulig. noen som vet? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 1. Jepp. Du lager et Layer set og legger inn alle layers du vil ha i dette. 2. Der forstod jeg ikke helt hva du mente, men om du mente hva jeg forstod er det fullt mulig. Du kan f.eks legge _alt_ innhold i den "gamle"-psd oppi et nytt layer set. Deretter åpner du den "nye" psd om du ikke allerede har den åpen. Gå tilbake til den gamle psd og høyreklikk på layer-set'et > Duplicate layer set, så velger du den nye psd filen fra dropdown i boksen. Eller du kan duplikere over ett og ett layer om du ønsker det (f.eks om du vil ha med deg bare noe.) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) ja, var det jeg mente. altså å putte en "gammel" psd fil inn i en ny en, eller kombinere to stykker om du vil.. EDIT: trykkleif Endret 6. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå