Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Fra Brosundet og opp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Foretrekker nok originalen her. men hadde V2 vært brun og ikke grønntonet er jeg ikke så helt sikker på at valget hadde blitt det samme. Kan jo bomme, men tipper at BasRelief har vært i bruk på V2 - eller kanskje noe liknende. Fint utsnitt og komp. Varme i ræva på en kald dag høres ikke domt ut. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Foretrekker nok originalen her. men hadde V2 vært brun og ikke grønntonet er jeg ikke så helt sikker på at valget hadde blitt det samme. Kan jo bomme, men tipper at BasRelief har vært i bruk på V2 - eller kanskje noe liknende. Fint utsnitt og komp. Varme i ræva på en kald dag høres ikke domt ut. Roar Hei Roar! Jo, kan forsåvidt være enig med deg at det ble i grønneste laget, så jeg laget en ny variant til deg. Nå er det jo alltid slik med slike bilder at de aller fleste foretrekker originalen. Men likevel er det moro å dra litt i spakene og se hva en kan få ut av det. Bildet er redigert i Snapseed på pad'n. Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Smaken er som ... , jeg liker også v1 best men det er lov å eksperimentere . Det er jo artig å se hva som kommer ut av det . Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Ja det er jo nok ikke lige der hvor du bor..:-) synes det fungere fint at lege med dette motiv ..jeg vælger v3 her Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Kjempemotiv du har plukket fra midt i byen. Godt sett. 1 Lenke til kommentar
Arnfinn....... Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Elsker brosundet, finner alltid nye motiv hver gang jeg er der - men det er dessverre alt for lenge mellom hver gang. Flott motiv 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Smaken er som ... , jeg liker også v1 best men det er lov å eksperimentere . Det er jo artig å se hva som kommer ut av det . Alec Hei, Alec! Det er morsomt å se forskjellige uttrykk av samme bilde. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Ja det er jo nok ikke lige der hvor du bor..:-) synes det fungere fint at lege med dette motiv ..jeg vælger v3 her Hilsen Suss Hei Suss,Bildet er tatt fra båt, så hvis jeg skulle bo der, måtte det så bli en husbåt.. Hyggelig at du likte V3. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Kjempemotiv du har plukket fra midt i byen. Godt sett. Hei Trond Olav. Det er artig å prøve å se denne byen fra litt andre vinkler enn det "normale". Men det er lett å gå i turistfellen.. Tusen takk for fin tilbakemelding, det var hyggelig! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Elsker brosundet, finner alltid nye motiv hver gang jeg er der - men det er dessverre alt for lenge mellom hver gang. Flott motiv Hei, så hyggelig at du liker Brosundet. Der er mange motiver, det er sikkert! Takk for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg