Corp Por Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Når jeg datet så var slike ting noe jeg bevisst gjorde et nummer ut av. Jeg passet alltid på å aldri spandere, men betalte 50/50 på alt. De fleste reagerte ikke på det og virket til å ta det som en selvfølge men jeg merket tydelig på enkelte at de ble rett og slett fornærmet og trakk seg unna. Akkurat slik ville jeg ha det - selv om jeg er mann så er jeg overhodet ikke interessert i å være som en pappa for partneren min. Jeg liker og forventer at jentene er selvstendige og jeg krever separat økonomi i et forhold. Vi skal eie alt 50% og betale like mye. Jeg er allikevel sjenerøs og er forholdsvis lite opptatt av penger men når det blir forventet av meg da blir jeg provosert og gir lite. Har vært sammen med ei sånn og aldri igjen. Jeg forventer at min partner skal se samme verdier i meg som jeg i henne uten at jeg skal behøve å føle at jeg betaler for henne. 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Jeg er allikevel sjenerøs og er forholdsvis lite opptatt av penger men når det blir forventet av meg da blir jeg provosert og gir lite. Kjenner meg igjen i den. Gir gladelig en ferie til fruen uoppfordret, men hadde hun forventet at jeg betalte hadde det ikke blitt mye til ferie.Skikkelig turnoff med ufortjente forventninger. Hadde jeg vunnet i lotto og to familiemedlemmer forventet X antall kr hadde jeg heller gitt det dobbelte til de 4 andre som ikke ba om noe. Endret 7. juli 2017 av toth 4 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Kanskje noen faktisk forventer det, men at de er flinke til å skjule det, og later som om de blir overrasket. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Han skal betale det han vil betale. Hvis han inviterer på en middag, reise eller hva det skulle være, så betaler han om han vil. Ville aldri forventet at han skulle betale. Er ikke sikkert han er så rik heller. De fleste har jo lån etter inntekt og overskudddt hans er ikke dermed større en overskuddet til andre. Hvis jeg hadde hatt en kjæreste som hadde en del penger oginviterte med påbod jeg ikke hadde råd til, så hadde jeg vært ærlig og sagt ar jeg ikke Haddeland til det. Så får han velge om han er villig til å betale for det eller gjøre det uten meg. Begge deler er OK. Jeg tror ikke jeg hadde klart å leve med å forvente ar en mann skulle betale mer enn meg eller alt for meg. Hadde følt meg særs lite selvstendig da... Anonymous poster hash: 9fced...264 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå