AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Hvor mye ville du forventet å bli påspandert om du ble sammen med en kjæreste med 1,2 millioner i lønn? Tenker på alt fra husholdning til ferie og gaver. Anonymous poster hash: 11374...f5e Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Hvor mye tjener du til sammenligning? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Han bør vel betale for seg selv? (Om han insisterer på en livsførsel du ikke har råd til bør han sponse det.) Anonymous poster hash: 47666...50f 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Hvor mye tjener du til sammenligning? La oss si at du har en gjennomsnittlig og normal inntekt for lønnsmottakere. Si 450 000 for eksempelets skyld. Anonymous poster hash: 11374...f5e Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Kommer litt an på hvor mye han faktisk "har å rutte med", når man trekker fra gjeld, sparinger osv. Hadde jeg vært han hadde jeg spart mye. Men muligheten er helt klart til stedet for at han kan spytte inn mer i felleskassen enn deg, men det kommer også an på personen. Og kanskje hvor mye han vil investere i deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Er det urimelig å forvente at han dekker alle bil- og ferieutgifter i tillegg til boligutgifter (om den er hans anyway). Anonymous poster hash: 11374...f5e Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Golddigger, er du. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Ei dame som har sånne forventninger er ikke noe å samle på. Så du får gjøre det og se hvordan det går. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Twinflower Skrevet 24. juni 2017 Populært innlegg Del Skrevet 24. juni 2017 Hva vil du ha? En kjæreste eller en sugardaddy? For førstnevnte deler man det meste likt. For sistnevte får du sikkert alt du trenger/peker på så lenge du holder din del av "avtalen"/symbiosen 19 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Golddigger, er du. Ikke hvis man har vært sammen med folk med vanlig inntekt før, og denne inntekten kom som et sjokk. Anonymous poster hash: 11374...f5e Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Sjokk? Ja,ja, jeg har jo vært sammen med ei som sjekket ligninga mandagen etter at vi traff hverandre. Fint at du poster anonymt så typen din ikke ser hva du er for en. Prøv kvinneguiden neste gang. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Golddigger er man hvis man bevisst går etter kjærester med høy inntekt. Men når økonomiske forskjeller først er der... da er det vel hyggelig å kunne spandere litt? Anonymous poster hash: 11374...f5e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Sjokk? Ja,ja, jeg har jo vært sammen med ei som sjekket ligninga mandagen etter at vi traff hverandre. Hvordan vet du det? Og var det derfor forholdet tok slutt? Anonymous poster hash: 11374...f5e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Poenget er bare at når man er rik så merker man ikke noen tusenlapper her og der. Men det gjør man om man ikke er rik. Da er det vel bedre at den rike parten tar seg av det? Anonymous poster hash: 11374...f5e Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Hun fant ut at jeg hadde et mellomnavn som jeg ikke hadde sagt noe om, men som stod på ligninga. Hvorfor det tok slutt? Tja, det har ikke noe med inntekten min å gjøre for den var vel på nivå med typen din. Typen din tjener litt mer enn jeg gjør. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Hun fant ut at jeg hadde et mellomnavn som jeg ikke hadde sagt noe om, men som stod på ligninga. Og det betyr at hun hadde sjekket ligningen din? Ikke i min bok. Dessuten får man vel varsling nå, slik at du kan se hvem som sjekker deg. Gratulerer med høy lønn, forresten. Anonymous poster hash: 11374...f5e Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Poenget er bare at når man er rik så merker man ikke noen tusenlapper her og der. Men det gjør man om man ikke er rik. Da er det vel bedre at den rike parten tar seg av det? Anonymous poster hash: 11374...f5e I hvor stor grad vil du gi fra deg bestemmelsesretten når det kommer til huslige ting, ferier og det du mener mannen skal sponse fullstendig? Han bør i så fall bestemme alt. Samt at du bør ta alt av husarbeid. 7 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Golddigger er man hvis man bevisst går etter kjærester med høy inntekt. Men når økonomiske forskjeller først er der... da er det vel hyggelig å kunne spandere litt? Anonymous poster hash: 11374...f5e Bare for å slukke dine forventninger litt: De som tjener godt og har mye penger er veldig ofte mye mindre spandable enn de som har forholdsvis lite, da de som ikke har så mye bryr seg lite om penger og bruker det de har. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Golddigger er man hvis man bevisst går etter kjærester med høy inntekt. Men når økonomiske forskjeller først er der... da er det vel hyggelig å kunne spandere litt? Anonymous poster hash: 11374...f5e Bare for å slukke dine forventninger litt: De som tjener godt og har mye penger er veldig ofte mye mindre spandable enn de som har forholdsvis lite, da de som ikke har så mye bryr seg lite om penger og bruker det de har. Det gir mening, ja. Det er kanskje gjerrigheten deres som har gjort dem rike i første omgang. Anonymous poster hash: 11374...f5e 4 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Han burde betale det samme deg, om eierandelen er lik. Antar det er han selv som har gjort alt forarbeid som har kulminert til høy lønn og ikke du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå