Gå til innhold

Kvart på midnatt St.Hans aften

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott billedserie fra St.Hans feiringen , vakre landskap med flotte speilinger i det blikkstille vannet .

Her regnet det i hele går og det gjør det vel i dag også.

Akkurat nå var det en regnbyge og det fosset ned .

Det går mot en ny nedbørsrekord .

Alec

Lenke til kommentar

Godt komponert serie fra vakre Nord-Norge. Ønsker dere god sommer! Hadde planer om tur nordover, men det får bli ved en senere anledning. Det er en egen sjarm med sommeren oppe hos dere. Jeg skal nok komme meg nordover hvis formen blir som nå fremover :-) Mvh Gunnar

Trenger ikke å komponere mye når vær og omgivelser er slik de var forleden kveld. Det var bare å plukke kameraet ut av lomma og peke nesten hvor som helst med det.

Ja, vi liker oss her vi bor i nord og savner ikke sydenreisene særlig mye.

Du får ta deg på tak så blir det vel tur oppover til neste år. Forøvrig vil jeg takke for fin kommentar.

Vennlig hilsen Oddvar

Lenke til kommentar

Bålet synes på de de to siste om ikke annet.

Flott St.Hans serie.

Vet ikke om du er enig når jeg tenker en drøy cm kutt nede på V2 for å få et rent kutt på diagonalen ut mot høyre som nok vil øke spenningen?

Roar

Takk for god kommentar.

Det var et puslete bål, men når vi ikke har gjester blir interessen for bål deretter. Vet heller ikke om jeg er enig eller ikke, men jeg legger i alla fall ut en jukseredigert versjon som jeg håper du synes blir mere spennende.

Vennlig hilsen Oddvar

Lenke til kommentar

Flott billedserie fra St.Hans feiringen , vakre landskap med flotte speilinger i det blikkstille vannet .

Her regnet det i hele går og det gjør det vel i dag også.

Akkurat nå var det en regnbyge og det fosset ned .

Det går mot en ny nedbørsrekord .

Alec

Takker for kommentar.

Det var vel ikke så mye feiring akkurat, jeg var ute og "feiret" helt alene.

Været her oppe har variert en del men vi har i alle fall sluppet unna nedbørsrekorder. Vi bor fint til og når været er med oss er her mange fine motiver å velge

mellom. Da blir det å knipse i vei og så får vi se til høsten om noe av dette blir presentert her.

Vennlig hilsen Oddvar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...