Gå til innhold

Modern Warfare Remastered får endelig en frittstående lansering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ingen som gir Naughty Dog tyn når de gir ut spillene sine som remaster (til full pris). Hvorfor kan ikke Activision gjøre det samme

Naughty Dog ga ikke ut sine spill 10 år etterpå til full pris. Det er kun Last of Us som var fullpris, og det var året etter det først ble gitt ut, samt at DLC fulgte med gratis. Uncharted 1-3 ga de ut til full pris for alle 3 spillene samlet, og da hadde de en grunn til å gi det ut, da Uncharted 4 var rett rundt hjørnet. Og ikke minst, så leverer Naughty Dog kvalitet ved hver utgivelse.Activision melker bare den eneste kua som har noe å gi, mens de tvinger folk til å kjøpe kefir på kjøpet.

Lenke til kommentar

Er det hårreisende at de selger dlc til en remaster? Hvorfor det?

Hadde du vert mere fornøyd og de ikke laget en remaster eller dlc eller noe?

Fordi det ikke gjøres, igjen man sammnligner mot andre i samme industri. Da har man forventninger. De går mot hva alle de andre gjør, da stikker de seg ut. Det lages uskrevnene regler i industerier. Og en av de er man tar ikke betalt for DLC til en remaster.

Og for min del hadde de ikke trengt å lage noe remaster eller DLC eller noe. Men jeg liker ikke COD, så jeg er ikke deres kundebase. Jeg hadde ikke brydd meg om de aldri lagde et eneste COD spill til. 

Lenke til kommentar

Activison, kongen av shady buisiness i spillindusttien. Ironisk nok var Modern Warfare det siste COD jeg kjøpte, og kunne tenkt meg denne remasteren men denne praksisen med å lage en remaster av et nesten 10 år gammelt spill og gi det ut i to omganger gidder jeg ikke støtte. At de ikke har med alt innholdet er forkastelig, de skjønner ikke hva remaster er.

Syns ikke Infinite Warfare var så dårlig.

Kjøpte det kun fordi det var til dumpingpris på påsketilbud på PS store.

Fikk med Modern Warfare også til latterlige 219 spenn eller hva det var for begge to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...