LarZen Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Om du har et 4K HDR TV så kan du nå få en smakebit av hvor heftig Forza 7 kommer til å bli. Ha i bakhode at YouTube komprimerer så det endelige resultatet vil være bedre. Enjoy! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Vet ikke om jeg tør å se.. Blir kansje dyrt.. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Ser knall bra ut i hdr. Blir en intresang november. Forza 7 er forhånds bestilt ivertfall. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Griselekkert, selv om jeg akkurat nå så det på en 1440p PC skjerm (2160p streamen for minst komprimering). Men, kan man faktisk se HDR via Youtube nå? Åkke som, gleder meg til dette på projektoren til høsten! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2017 Ikke via PC tror jeg. Samsung Smart TV støtter det. Sikkert flere merker også? Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Lg Oled tvr støtter you tube hdr og hybrid log gamma fra 2016 G6 til alle 2017 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Ikke via PC tror jeg. Samsung Smart TV støtter det. Sikkert flere merker også? Ok, takker. Har 2015 Samsung TV som støtter HDR fra UHD BD, konsoll osv.... Men ikke sjekket om Youtube appen der er oppgradert for det. Gikk lenge før de oppgraderte Netflix-appen sin til HDR. Men får jo uansett sett det til høsten. Sjelden jeg har vært så begesitrert for en kommende konsoll noen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå