bnt050 Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Jeg har tenkt å kjøpe en brukt Toyota Corolla Verso 2003-modell. Bilen har en avtagbar tilhengerfeste, men den er defekt. Jeg har prøv å google, men finner ikke avtagbar tilhengerfeste til denne bilen til en rimelig pris. Fant kun en på tilhengerfesteshop.no til kr 4.200. Ser derimot at det er flere som tilbyr fast tilhengereste til rundt kr 2.000. Så spørsmålet er: 1. Er det mulig å skifte fra avtagbar tilhengerfeste til fast tilhengerfeste på denne bilen? 2. Hvis ja, må man også skifte kabelsettet samtidig? (Jeg spør fordi jeg tror det skal være mulig for meg å montere selve festet, men jeg tør ikke ta for meg det elektriske). Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Sjekk om du finner noe brukt hos hugger feks. Bør ikke være noe problem å bytte fra avtagbart til fast. Det må muligens skjæres ut litt i plastikken om det faste er litt annerledes (er slik på noen biler, ikke alle) Sålenge ledningen ikke blir for kort (lite sannsynlig) så skal det ikke være noe problem å bruke den samme kontakta/kablene 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå