thermos Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Hvordan behandler jeg en vegg i betong hvis jeg ikke vil male og sparkle den? Den skal fremstå som ubehandlet. Betongolje? Klarlakk? Jeg må ha mulighet for å sparkle over og male seinere hvis jeg skulle ombestemme meg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Kan du ikke la den være ubehandlet? 3 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Jeg ville slemmet den med Hey'di Lys Grå. Finnes også i to mørkere grånyanser samt hvit. http://heydi.no/produkt.asp?vdaid=88 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Dersom veggen skal framstå som ubehandla så er nok det beste å ikkje behandle den. Betong tåler fint å stå ubehandla, men det er klart at det vil både sjå og føles litt "røft" ut. Så det vil holde å reingjere veggen godt slik at du får vekk eventuelt betongstøv og slikt, men sjølve betongen treng ikkje å behandlast noke meir enn det. Du kan sjølvsagt fint dekke den med eit lag med murpuss, men då vil det heller ikkje være godt å sjå om det er ein ekte betongvegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå