Gå til innhold

Denne digre OLED-skjermen er både fleksibel og gjennomsiktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"...skjermen har en gjennomsiktighet på 40 prosent, noe som er nok til at den kan erstatte for eksempel vinduer i gitte omgivelser."

Ikke i Norge i alle fall. Eller har skjermen en isolerende effekt også? Og hva med støydemping ? Nei, en erstatning for vindu har jeg 0 tro på.

Lenke til kommentar

"...skjermen har en gjennomsiktighet på 40 prosent, noe som er nok til at den kan erstatte for eksempel vinduer i gitte omgivelser."

Ikke i Norge i alle fall. Eller har skjermen en isolerende effekt også? Og hva med støydemping ? Nei, en erstatning for vindu har jeg 0 tro på.

Du vil ikke bruke den som et vindu, du kan ha den i et så kan du vise rekame på den mens du kan se in i butikken. En annen bruk er head up display.
Lenke til kommentar

Du kan legge dem mellom to glass i et vindu.

Er minus om vinteren der LG kommer fra og.

Lenke til kommentar

Du vil ikke bruke den som et vindu, du kan ha den i et så kan du vise rekame på den mens du kan se in i butikken. En annen bruk er head up display.

HUD med 40% ja? Nei du, det blir aldri godkjent til bruk på veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...