AfterGlow Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Kan rulles sammen og erstatte vinduer.Denne digre OLED-skjermen er både fleksibel og gjennomsiktig Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 "...skjermen har en gjennomsiktighet på 40 prosent, noe som er nok til at den kan erstatte for eksempel vinduer i gitte omgivelser." Ikke i Norge i alle fall. Eller har skjermen en isolerende effekt også? Og hva med støydemping ? Nei, en erstatning for vindu har jeg 0 tro på. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 "...skjermen har en gjennomsiktighet på 40 prosent, noe som er nok til at den kan erstatte for eksempel vinduer i gitte omgivelser." Ikke i Norge i alle fall. Eller har skjermen en isolerende effekt også? Og hva med støydemping ? Nei, en erstatning for vindu har jeg 0 tro på. Du vil ikke bruke den som et vindu, du kan ha den i et så kan du vise rekame på den mens du kan se in i butikken. En annen bruk er head up display. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 "...skjermen har en gjennomsiktighet på 40 prosent, noe som er nok til at den kan erstatte for eksempel vinduer i gitte omgivelser." Ikke i Norge i alle fall. Eller har skjermen en isolerende effekt også? Og hva med støydemping ? Nei, en erstatning for vindu har jeg 0 tro på. Du kan legge dem mellom to glass i et vindu. Er minus om vinteren der LG kommer fra og. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Det der kan komme godt med i Norge, nå som boligutbyggerne skal bygge etter TEK17. Hvem trenger utsyn lissom... Lenke til kommentar
G Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 så mye mer gjennomsiktig, og 666 % mer glansfull Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 "...skjermen har en gjennomsiktighet på 40 prosent, noe som er nok til at den kan erstatte for eksempel vinduer i gitte omgivelser." Ikke i Norge i alle fall. Eller har skjermen en isolerende effekt også? Og hva med støydemping ? Nei, en erstatning for vindu har jeg 0 tro på. Du vil ikke bruke den som et vindu, du kan ha den i et så kan du vise rekame på den mens du kan se in i butikken. En annen bruk er head up display. HUD med 40% ja? Nei du, det blir aldri godkjent til bruk på veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå