Gå til innhold

Hjelp til vannkjøling av PC

Anbefalte innlegg

Helt ny på området, vil helst vannkjøle GPUen evga 980 gtx med FE kjøling. Men kan like godt slenge på CPU i samme slengen og overklokke gamle mor litt.

Hvor mye koster det for et decent sett, eventuelt alle delen for å kjøle med vann? 

Har også fortiden god air flow igjennom kabinettet med 5 vifter, i tilfelle det skulle være relevant. 

Tips tas også i mot :)

Specs på pcn

AI7T4AR.png

Endret av DerpBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk alt jeg trengte for og kjøle cpu og 2x gpu for 5 lapper ca, nå er det vel litt i underkant av 1000kr for gpu blokk så si du slipper unna med 4 lapper +- alt ettersom hvor mange radiatorer du vil ha og slikt :)

Edit: også spørs det jo litt på åssen radiator størrelser du får plass til, 2x240, 1x240/1x360? Du bør uansett ha mere enn bare EN 240 rad :)

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar

Jeg fikk alt jeg trengte for og kjøle cpu og 2x gpu for 5 lapper ca, nå er det vel litt i underkant av 1000kr for gpu blokk så si du slipper unna med 4 lapper +- alt ettersom hvor mange radiatorer du vil ha og slikt :)

Edit: også spørs det jo litt på åssen radiator størrelser du får plass til, 2x240, 1x240/1x360? Du bør uansett ha mere enn bare EN 240 rad :)

Okei, tusen takk :) 

Er det en nettside du vil anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...