Smedsrud Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Både zombier, trollmenn og «sensurerte» emojier er på vei til iOS og Android.Nå får du mange nye slike å leke deg med 1 Lenke til kommentar
TetchyOyvind Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Jeg tror mange av disse er tilgjengelig i den nyeste Insider builden av Windows 10 også. Lenke til kommentar
Einar Kristiansen Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Med alle de emojiene som man kan velge mellom nå, så kan vi kommunisere med alle over hele verden snart med bare emojiene siden det ikke er begrenset til et språk. Trenger snart ikke å kunne lese og skrive får å kommunisere. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Med alle de emojiene som man kan velge mellom nå, så kan vi kommunisere med alle over hele verden snart med bare emojiene siden det ikke er begrenset til et språk. Trenger snart ikke å kunne lese og skrive får å kommunisere. Emoji-bruk får meg til å tenke på Orwell sin 1984 og "nytale": https://en.wikipedia.org/wiki/Newspeak Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Jaja, så de forskjellige OS få bestemme hvilke som blir tilgjengelig... Det verste er vel ikke det å ha mangel på emoji å bruke, men når du mottar emojis som ikke støttes, så blir det bare en firkant med kryss på, håper vi får se mindre av dette fremover. Lenke til kommentar
Kartoffel_mannen Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Endelig! Har ventet mange år på en brokkoli emoji! En drøm blir virkelighet. Fikk en liten tåre i øyekroken nå... 2 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Når et gjelder iOS er favorittlista med Emojis litt for liten. burde vært dobbelt så lang og i tillegg vært mulighet for å velge "add to favourites" slik at man kunne sortere litt på forhånd. Samle symboler for fest og moro, båt, bil fly og enkelte andre utrykk man bruker ofte. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) Disse kommer vel ikke automatisk inn i gamle android-versjon som 6.x eller eldre? Ei heller til android 7.x? Må en oppdatere OS for å få det, eller kryper det på plass selv? Endret 28. juni 2017 av G Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Jaja, så de forskjellige OS få bestemme hvilke som blir tilgjengelig... Det verste er vel ikke det å ha mangel på emoji å bruke, men når du mottar emojis som ikke støttes, så blir det bare en firkant med kryss på, håper vi får se mindre av dette fremover. Bruker en Nokia 108 som ikke støtter noen emojis og jeg blir veldig glad når jeg får masse fine firkanter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Kommer dispensercola? Har pommes frittes og hamburger allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Nei, det er den glatte, slappe mcd-varianten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg