Gå til innhold

Siacoin. En av de store kryptovalutaer?

djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er en veldig klok investering, og jeg vurderer å gjøre det samme selv. Siacoin kommer til å ta verden med storm. Her bør alle kaste seg på før det er for sent. Alle som trodde Bitcoin og Ethereum var store kommer til å måpe når de ser Siacoin sin vekstkurve. 

Anonymous poster hash: dbc4c...99f
Lenke til kommentar

Hvorfor akkurat denne kontra andre desentraliserte lagringsteknologier?

Det finnes så vanvittig mange typer crypto som alle har tilhengere som mener at de kommer til å eksplodere.

Veldig mange baserer seg på teoretiske konsepter der teknologien ikke finnes enda. Dersom techen ikke virker, hva da? Kryptoen blir verdiløs

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke investert over tid i SIA. Det kan selvfølgelig være at de ender opp med å lykkes, men de aller fleste altcoins blir hypet opp, når en topp, også bare forsvinner de sakte men sikkert. Personlig kjøpte jeg meg inn på 370 og solgte meg ut på 820. Skulle jeg investert over lengre i tid i SIA ville jeg kun gjort det om jeg kom inn på under 300, og jeg hadde en portifolio så stor at en liten investering der ikke forhindret meg i å investere i andre ting i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Jeg tror Siacoin kan ha stort potensiale. Utviklerne er veldig aktive, communitien er blitt veldig stor, og ikke minst teknologien er fantastisk og nyttig!

Du kan vel bytte ut Siacoin med sikkert 100+ andre coins og si det samme.

Med det sagt så finnes det mange argumenter for at verdien på Siacoin ikke nødvendigvis behøver å bli større uten at jeg gidder å grave de frem (søk på reddit). At teknologien og konseptet kan bli stort dersom de får til målene sine er det liten tvil om, men at det skal ha noen større påvirkning på verdien til Siacoin er høyst usikkert.

Man må huske på at en kryptovaluta på mange måter kan ses på som en Kickstarter kampanje for nye produkter og tjenester. Og akkurat som på kickstarter har prosjektene alle muligheter til å feile. Forskjellen her er at dersom et prosjekt går ad dundas behøver ikke selskapet bak "kampanjen" betale tilbake de som har gått inn med penger i kryptovalutaen.

Lenke til kommentar

Hele trenden minner litt om WGI. Det var jo tidenes boble.

Tja. WGI var jo et pyramidespill fra bunnen og opp. Kryptovalutaer og blockchain-teknologi har for lengst bevist hva det kan være godt for, og enkelte steder i verden kan du gjennomføre relativt dagligdagse transaksjoner med valutaer som BTC, ETH og LTC, samt flere altcoins med mer nisjepreget fokus, spesielt i Asia.

WGI tiltrakk seg gamblere og småinvestorer og var styrt av en gjeng med kjeltringer. Ikke at det ikke fins i krypto-verden også, men gjør man litt research klarer man fint å styre unna.

Lenke til kommentar

Hele trenden minner litt om WGI. Det var jo tidenes boble.

Tja. WGI var jo et pyramidespill fra bunnen og opp. Kryptovalutaer og blockchain-teknologi har for lengst bevist hva det kan være godt for, og enkelte steder i verden kan du gjennomføre relativt dagligdagse transaksjoner med valutaer som BTC, ETH og LTC, samt flere altcoins med mer nisjepreget fokus, spesielt i Asia.

WGI tiltrakk seg gamblere og småinvestorer og var styrt av en gjeng med kjeltringer. Ikke at det ikke fins i krypto-verden også, men gjør man litt research klarer man fint å styre unna.

Eneste forskjellen som jeg kan se er at man stiller til rådighet sin miner til å gjøre jobb som en streng tatt ikke vet hva brukes til eller hva det i praksis gjør i stedet for å investere cash og verve slik det var før. Hele verdikjeden er jo et et eneste stort spørsmålstegn sånn jeg ser det. Enten er det noe disse selskapene ikke forteller, eller så er det bare spekulativt og gitt verdi basert på tanken om at reelt arbeid som miner gjør har en payoff finansiert av hvem og fordi? At slikt desentraliserer er nå en ting, men når man mikser dette inn i vanlig økonomi som gir kjøpekraft til gudene vet hvem og til hva. Hele greia er for meg temmelig shady og frakoblet sunn fundamentering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...