AfterGlow Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Lenovo leker med idéen om PC-er som kan «brettes» sammen.Er dette fremtidens laptop? Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) - Greit nok at denne er hengselsfri, men er ikke alle bærbare teknisksett brettbare? Side note...: Den bretten så litt skummel ut. Endret 23. juni 2017 av BizzyX78 2 Lenke til kommentar
Thor Minator Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Ser ikke nytten i en brettbar vs sammenleggbar. Jeg ville heller ha satset pengene på at den neste fremtids Laptop'en er AR/Mixed reality briller. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Nei takk.Jeg venter på brillene som ser ut som vanlige briller, kan vise et overlay (ikke nødvendigvis med full AR-støtte, bare et statisk overlay med f.eks. kart og SMS der jeg velger, og som kan dimmes til ugjennomsiktig når man f.eks. er på bussen slik at man kan se film eller surfe. Støtte for halvveis dimming så de også virker som solbriller er en ekstra bonus. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Går det an å få OLED og gummi til å smelte sammen til samme overflatemateriale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå