Fotoskrulla Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Hellebroa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Ja, her lyser det Ålesund lang vei selv for meg som aldri har vært der. Lys, skarphet farger, detaljer og dybde sitter som det skal. Roar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Billede med masser af hygge ..så kommer sommerferie tiden og der vil være mange som skal ud og nyde byen og liv i gaderne kunne jeg forestille mig :-) hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2017 Ja, her lyser det Ålesund lang vei selv for meg som aldri har vært der. Lys, skarphet farger, detaljer og dybde sitter som det skal. Roar Hei Roar! Tenk at du aldri har vært i Ålesund. Men om du skulle komme en tur, tar jeg deg gjerne med på byvandring(..rulling..) Takk for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2017 Billede med masser af hygge ..så kommer sommerferie tiden og der vil være mange som skal ud og nyde byen og liv i gaderne kunne jeg forestille mig :-) hilsen Suss Ja, det kommer massevis av turister her. Ofte ligger det to store cruiseskip i havnen, da blir det overstadig mange turister på en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Flott bilde av gatemiljø i Ålesund , topp komp og utsnitt samt lys/farger og flotte speilinger i sjøen . For meg ser det ut som om toppen av gjerdet går ut i nedre høyre hjørnet . det er i så fall enkelt å fikse . Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Pent bilde med båten som blikkfang. Skulle tatt meg en tur til Ålesund, ser jeg. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2017 Flott bilde av gatemiljø i Ålesund , topp komp og utsnitt samt lys/farger og flotte speilinger i sjøen . For meg ser det ut som om toppen av gjerdet går ut i nedre høyre hjørnet . det er i så fall enkelt å fikse . Alec Takk for gode ord Alec! Jeg så linjen ut i hjørnet etter at jeg hadde lastet opp, håpte i mitt stille sinn at ingen ville oppdage det.. Men som du sier, det er enkelt å fikse. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2017 Pent bilde med båten som blikkfang. Skulle tatt meg en tur til Ålesund, ser jeg. Mvh Fredrik Ja, du burde absolutt ta deg en tur til Ålesund. Du kan jo kombinere med en tur til Runde når du først er i gang Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Husker godt kajakkene da jeg var der for et par år siden. Her et trivelig bilde fra en trivelig by. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2017 Husker godt kajakkene da jeg var der for et par år siden. Her et trivelig bilde fra en trivelig by. Mvh Ragnar Ja, det har blitt utrolig populært med disse kajakkene. Takk for fin kommentar! Håper du har en fin kveld. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Hello madam Nice, under the bridge, picture and a nice peace of work Best regards Lajf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2017 Hello madam Nice, under the bridge, picture and a nice peace of work Best regards Lajf Thank you mister! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Hello madam Nice, under the bridge, picture and a nice peace of work Best regards Lajf Thank you mister! Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Meget severdig. Båten gir fin dynamikk i bildet. Ville kanskje kuttet litt av venstresiden for å unngå vinduene ? Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Her er på nytt et "Helenarisk"bildet, kjempe flott, det er ikke så vanskelig for meg å se hvem som har tatt dette bilde. ☺ (dette er en positiv komentar) ? 1 Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Flott Alesundsbilde med båten som gir ekstra liv til bildet. Bildet er tatt fra en vinkel jeg ikke har sett før men jeg liker resultatet. Keshav 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2017 Meget severdig. Båten gir fin dynamikk i bildet. Ville kanskje kuttet litt av venstresiden for å unngå vinduene ? Mvh. Rolf Takk skal du ha Rolf. Det er jo ofte slik med sånne by-utsnitt at man kan kutte og kutte til det nesten ikke er noe igjen. Tar man ett kutt så påvirker det noe et annet sted, og så må man kutte der også. Ikke at det ville hatt en sånn innvirkning hvis jeg hadde kuttet vekk vinduene på venstresiden, det tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2017 Her er på nytt et "Helenarisk"bildet, kjempe flott, det er ikke så vanskelig for meg å se hvem som har tatt dette bilde. ☺ (dette er en positiv komentar) "Helenarisk! Den har jeg ikke hørt før! Ja, det er ofte lett å se hvem som har tatt et bilde, vi har ofte vår egen litt stil på det. Jeg bruker også å gjette på hvem fotografen er før jeg åpner bildet. Av og til tar jeg feil.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2017 Flott Alesundsbilde med båten som gir ekstra liv til bildet. Bildet er tatt fra en vinkel jeg ikke har sett før men jeg liker resultatet. Keshav Hei! Dette bildet er tatt fra en liten gangbro litt lengre nede. Ofte vanskelig å finne nye vinkler på motivene i Ålesund, det er en mye fotografert by, og ikke er den så stor heller. Det var hyggelig at du likte det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg