Gå til innhold

Hellebroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, her lyser det Ålesund lang vei selv for meg som aldri har vært der.

Lys, skarphet farger, detaljer og dybde sitter som det skal.

Roar

Hei Roar! Tenk at du aldri har vært i Ålesund. Men om du skulle komme en tur, tar jeg deg gjerne med på byvandring(..rulling..)

Takk for fin tilbakemelding :)

Lenke til kommentar

Billede med masser af hygge ..så kommer sommerferie tiden og der vil være mange som skal ud og nyde byen og liv i gaderne kunne jeg forestille mig :-) hilsen Suss

Ja, det kommer massevis av turister her.  Ofte ligger det to store cruiseskip i havnen, da blir det overstadig mange turister på en gang. :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde av gatemiljø i Ålesund , topp komp og utsnitt samt lys/farger og flotte speilinger i sjøen .

For meg ser det ut som om toppen av gjerdet går ut i nedre høyre hjørnet . det er i så fall enkelt å fikse .

Alec

Lenke til kommentar

Flott bilde av gatemiljø i Ålesund , topp komp og utsnitt samt lys/farger og flotte speilinger i sjøen .

For meg ser det ut som om toppen av gjerdet går ut i nedre høyre hjørnet . det er i så fall enkelt å fikse .

Alec

Takk for gode ord Alec! Jeg så linjen ut i hjørnet etter at jeg hadde lastet opp, håpte i mitt stille sinn at ingen ville oppdage det.. ;) Men som du sier, det er enkelt å fikse. :)

Lenke til kommentar

Meget severdig. Båten gir fin dynamikk i bildet. Ville kanskje kuttet litt av venstresiden for å unngå vinduene ?

Mvh. Rolf

Takk skal du ha Rolf.

Det er jo ofte slik med sånne by-utsnitt at man kan kutte og kutte til det nesten ikke er noe igjen. Tar man ett kutt så påvirker det noe et annet sted, og så må man kutte der også. Ikke at det ville hatt en sånn innvirkning hvis jeg hadde kuttet vekk vinduene på venstresiden, det tror jeg ikke. :)

Lenke til kommentar

Her er på nytt et "Helenarisk"bildet, kjempe flott, det er ikke så vanskelig for meg å se hvem som har tatt dette bilde. ☺ (dette er en positiv komentar)

"Helenarisk! :) Den har jeg ikke hørt før!

Ja, det er ofte lett å se hvem som har tatt et bilde, vi har ofte vår egen litt stil på det.

Jeg bruker også å gjette på hvem fotografen er før jeg åpner bildet.  Av og til tar jeg feil.. ;)

Lenke til kommentar

Flott Alesundsbilde med båten som gir ekstra liv til bildet. Bildet er tatt fra en vinkel jeg ikke har sett før men jeg liker resultatet.

Keshav

Hei! :D

Dette bildet er tatt fra en liten gangbro litt lengre nede.  Ofte vanskelig å finne nye vinkler på motivene i Ålesund, det er en mye fotografert by, og ikke er den så stor heller. :)

Det var hyggelig at du likte det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...