Floffen;^ Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Hvis man har fått sopp i underlivet, kan man bruke stikkpille da? Og skal den føres opp i skjeden da? hvor ofte? Lenke til kommentar
Floffen;^ Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Det er ikke sikkert at jeg har sopp men iallefall var det slik at etter samleie hadde jeg en skarp stikkende smerte i magen og det svei litt .. gått tre uker nå og det klør og føles sårt ut der nede. Det stikker noe fælt i skjeden ... Irriterende og plagsomt. I tillegg lukter det litt sterkere når jeg tisser. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Kjøp en pakke canesten med både pille og krem. Behandle både innsiden og utenfor for best resultat. 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Det er ikke sikkert at jeg har sopp men iallefall var det slik at etter samleie hadde jeg en skarp stikkende smerte i magen og det svei litt .. gått tre uker nå og det klør og føles sårt ut der nede. Det stikker noe fælt i skjeden ... Irriterende og plagsomt. I tillegg lukter det litt sterkere når jeg tisser. Du får bedre svar på kvinneforum! Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Bare et par tips du selg kan velge å ta til etteretning:1. Har du hatt ubeskyttet samleie med en ny partner? → dra til fastlege og test for kjønnsykdom.2. Har du hatt ubeskyttet samleie med fast partner eller beskyttet (kondom) med fast eller ny partner? → rift eller betennelse i vagina eller vulva, ev. "vulvodyni". Her kan man bruke xylokain salve eller krem med 0,2 eller 0,5% lidokain.3. Har du nylig brukt antibiotika? → her utvikler noen sopp-infeksjon, og man bruker canesten.4. Har du vært hos legen og utelukket urinveisinfeksjon? → gjør det.Heretter anbefales å skylle med varmt vann gjerne flere ganger daglig for å opprettholde god hygiene, spesielt under denne perioden hvor du har lukt fra urin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå