Akise Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) elle melle.. kan noen hjelpe meg her eller. Har tenkt å kjøpe vannkjøling er ikke sikker på hva som er best i forhold til pris osv. Skal ha til CPU/chipset/GPU. Har en finger på Asetek waterchill, noen anbefalinger ? Takk på forhånd. mvh. -spyder- Endret 6. desember 2003 av -spyder- Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har god erfaring med WaterChill. Anbefales for nybegynnere innen vannkjøling. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kan prisen forsvares i forhold til en bra luftkjøler til CPU og to-tre kabinettvifter? klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg skal kjøpe! Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kan prisen forsvares i forhold til en bra luftkjøler til CPU og to-tre kabinettvifter? klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg skal kjøpe! Kan ikke sammenlignes.. Støyfritt, elegant og god ytelse. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg vil sette en knapp på Waterchill.. Genialt for nybegynnere. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Nå ligger Waterchill å venter på meg på et postkontor en eller annen plass Takker for svar Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Og om ein dag og to, så ligge chipset blokko mi, og glowmotionen din nede på butikken . sjekk ut www.kleivotreff.tk nå, fått forumet pressa inn i tabellen etc. Lenke til kommentar
Redlight Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Fikk waterchillen i posten i går jeg, cpu, nb og gpu settet. Har aldri sett så mye som ei vannblokk før så du kan si jeg er en liten noob. Men etter 4 timer så var det oppe å gikk, enkelt og greit. Har ikke begynt å slå lekk enda ,så jeg satser på at dette har gått greit . Deilig å endelig kunne tenke selv om man har pc`n på. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Nå er settet instalert i maskinen, men har ikke oppnått så mye mer enn en stille pc.. HK: fra 20 - 24 grader celsius CPU: fra 45 - 40 celsius GPU: har ikke temperaturer, men det vriker som det bare er blitt varemere!! (kan overklokke mindre) Siden settet kjøler både CPU/Chipsett/GPU virker det som den yter sykt mye mindre etter kvart punkt, det var faktisk bedre med luftkjøling på både Chipsett og GPU.. Er det noen andre som har opplevd det samme med det nye Waterchill settet ? Endret 14. desember 2003 av -spyder- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå