Gå til innhold

3dfxcool, sleipt?

Anbefalte innlegg

Jeg la merke til tilbudet hos en eller annen sjappe i dag. Aero S203 kabinett m/batman vindu og greier. Så jeg gikk inn på 3dfxcool(hvor tilbudet var fra) for og skjekke normalprisen. Da la jeg merke til følgende :

Aero Batman kabinett pakken kostet NOK 679.00.

Så kikket jeg litt lenger ned, og la merke til at de solgte begge delene løst, regnet litt og fant ut :

Batman vinduet koster NOK 169.00.

+

Aero S203 kabinettet koster NOK 450.00.

= NOK 619.00,-

Kansje ikke den store forskjellen, men er det ikke småsleipt og ta mer for pakken en og kjøpe det løst? Trodde poenget med pakker var og gjøre det hakket billigere :no:

Endret av bambam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo en hel sidedør du kjøper... du slipper å hakke løs på den døra som er i fra før. Jeg ville kjøpt hver for seg.. så har du jo en dør liggende..

Aero Battman sidedør

Sidedør til Aero s202 og s203 kabinettene med Battman mønster.

Endret av klo
Lenke til kommentar

Jeg er enig med det Bambam! Absolutt litt småsleipt.

Hva slags jobb er det dere snakker om? Det er her snakk om ei ferdiglaget sidedør som de bytter ut den orginale med. Finnes ingen jobb i dette.

Når en bedrift tar to varer de har i sortimentet og selger delene sammen i en pakke til en høyere pris enn å kjøpe varene separat er selvsagt litt sleipt. Og som DrE sa så får du en ekstra dør til overs hvis du kjøper separat. En dør som kommer godt med hvis du skal modde videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...