Gå til innhold

The man with the hats lll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg har en tilsvarende hatt så kunne kanskje blitt forveksla med modellen her som hatt og skjegg kun er synlig av toppetasjen.

Har et tilsvarende med min velbrukte og utsvettede safarihat av kaffer bøffelskinn opprinnelig fra Botswana, men kjøpt i Windhoek i Namibia.

Kanskje har jeg brukt det som profilbilde her en gang?

Roar

Lenke til kommentar

Tror jeg har en tilsvarende hatt så kunne kanskje blitt forveksla med modellen her som hatt og skjegg kun er synlig av toppetasjen.

Har et tilsvarende med min velbrukte og utsvettede safarihat av kaffer bøffelskinn opprinnelig fra Botswana, men kjøpt i Windhoek i Namibia.

Kanskje har jeg brukt det som profilbilde her en gang?

Roar

Hehe Kneppen, det er klare likhetstrekk mellom deg og denne karen, på mange måter:-) Husker hatten din ja, men du tok den av...for hvem? Syntes den var kledelig jeg da!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Et flott portrett , hvor sort/hvitt og meget fin bruk av lys/skygge/kontraster gjør dette særdeles severdig .

Likte spesielt øvre delen med hatten og skjegget og at da resten av hodet var i skyggen .

Et lite forslag : prøv å beskjære slik at at du kun får hodet med . Det blit et nærmere portrett og effekten av lys/skygge7kontrast øker .

Alec

Lenke til kommentar

Et flott portrett , hvor sort/hvitt og meget fin bruk av lys/skygge/kontraster gjør dette særdeles severdig .

Likte spesielt øvre delen med hatten og skjegget og at da resten av hodet var i skyggen .

Et lite forslag : prøv å beskjære slik at at du kun får hodet med . Det blit et nærmere portrett og effekten av lys/skygge7kontrast øker .

Alec

Takker for hyggelig kommentar og godt innspill, Alec:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...