Pande Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 The man with the hats lll Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Tror jeg har en tilsvarende hatt så kunne kanskje blitt forveksla med modellen her som hatt og skjegg kun er synlig av toppetasjen. Har et tilsvarende med min velbrukte og utsvettede safarihat av kaffer bøffelskinn opprinnelig fra Botswana, men kjøpt i Windhoek i Namibia. Kanskje har jeg brukt det som profilbilde her en gang? Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Tror jeg har en tilsvarende hatt så kunne kanskje blitt forveksla med modellen her som hatt og skjegg kun er synlig av toppetasjen. Har et tilsvarende med min velbrukte og utsvettede safarihat av kaffer bøffelskinn opprinnelig fra Botswana, men kjøpt i Windhoek i Namibia. Kanskje har jeg brukt det som profilbilde her en gang? Roar Hehe Kneppen, det er klare likhetstrekk mellom deg og denne karen, på mange måter:-) Husker hatten din ja, men du tok den av...for hvem? Syntes den var kledelig jeg da! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Har kommentert på dotten, men det er jo like fint å se her også! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Lett gjenkjennelig denne karen :-). Litt rusk nede i venstre hjørne, men ellers supert. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Har kommentert på dotten, men det er jo like fint å se her også! Mvh Fredrik :-) Lenke til kommentar
Pande Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Lett gjenkjennelig denne karen :-). Litt rusk nede i venstre hjørne, men ellers supert. Mvh Gunnar Takker Gunnar:-) Litt rusk hører med til denne karen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Et flott portrett , hvor sort/hvitt og meget fin bruk av lys/skygge/kontraster gjør dette særdeles severdig . Likte spesielt øvre delen med hatten og skjegget og at da resten av hodet var i skyggen . Et lite forslag : prøv å beskjære slik at at du kun får hodet med . Det blit et nærmere portrett og effekten av lys/skygge7kontrast øker . Alec Lenke til kommentar
Pande Skrevet 23. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2017 Et flott portrett , hvor sort/hvitt og meget fin bruk av lys/skygge/kontraster gjør dette særdeles severdig . Likte spesielt øvre delen med hatten og skjegget og at da resten av hodet var i skyggen . Et lite forslag : prøv å beskjære slik at at du kun får hodet med . Det blit et nærmere portrett og effekten av lys/skygge7kontrast øker . Alec Takker for hyggelig kommentar og godt innspill, Alec:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Herlig bilde der du utnytter lys/mørke på en aldeles utmerket måte. Kontrastene gjør det hele enda mer tydelig og severdig. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 23. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2017 Herlig bilde der du utnytter lys/mørke på en aldeles utmerket måte. Kontrastene gjør det hele enda mer tydelig og severdig. Mvh Ragnar Takker for hyggelige ord, Ragnar:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg