AfterGlow Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Nostalgi-tripp for Sega-fansen på Android og iOS.Nå kommer «alle» de klassiske Sega-spillene til mobil – gratis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Ganske så stilig Blir nok å prøve ut alle sammen, men det blir sikkert 5 minutter i hvert spill som vanlig og så forsvinner de fra telefonen. Touch kontrollere har jeg aldri hatt sansen for, og mange av disse gamle 2D spillene er så avhengig av timing og presisjon at å spille de på en touch skjerm er helt krise. Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Ganske så stilig Blir nok å prøve ut alle sammen, men det blir sikkert 5 minutter i hvert spill som vanlig og så forsvinner de fra telefonen. Touch kontrollere har jeg aldri hatt sansen for, og mange av disse gamle 2D spillene er så avhengig av timing og presisjon at å spille de på en touch skjerm er helt krise. Nøkkelord: Kontrollstøtte Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Ja, men nå var det touch kontrollene jeg snakket om. Men fint for de som er spesielt intresserte å drasse med seg slikt i lommen Sonic var som forventet helt grusomt å spille med touch kontrollere. Endret 22. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Artig at det kommer, men har en Sega samling allerede til PSP. Touch kontroll styring er helt bananas, funkerer til kabal, men til platformspill med mer enn en knapp om gangen går det dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå