FranzJosef Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Har docking på jobb, hjemme har jeg i flere år hatt en stasjonær og en Laptop. Kan jo like gjerne ha docking til Laptop hjemme, så sparer jeg en maskin og kan heller legge litt ekstra i laptopen. Jeg ser kun på 13" laptoper, har allerede hatt to av disse. Da er antagelig utvalget av tradisjonelle docking stasjoner noe mindre? Hva bør jeg se etter på disse maskinene for at de skal være best mulig rustet for en docking løsning? Er nøkkelen her Thunderbolt? Vil at dockingstasjonen skal kunne tilkobles eksterne høyttalere, større skjerm og kunne lade laptopen som minimum. Leser her : https://www.cnet.com/products/dell-xps-13-late-2016-touchscreen/review/2/ "The addition of Thunderbolt 3 lets you quickly turn this little laptop into a full workstation capable of driving multiple monitors, Ethernet, external storage, speakers and power with a single cable Connection." Endret 22. juni 2017 av FranzJosef Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 hjemme har jeg i flere år hatt en bærbar og en Laptop Du mener en stasjonær og en laptop? Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 hjemme har jeg i flere år hatt en bærbar og en Laptop Du mener en stasjonær og en laptop? Ja, retter det opp. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Forretningsmodellene til PC-leverandørene (Dell, HP, Lenovo, osv.) har dockingmuligheter. Ellers så finnes det jo både usb-baserte (usb 3.x) og Thunderbiolt-baserte docking-løsninger. Har ingen erfaringer med slike, så jeg vet ikke hvor bra / dårlig de fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå