Fotoskrulla Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Illustrert II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Fin tegning du har malet her..dejlige lysegrønne farver synes det blev flot Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Jo, men leketøyet har jo sin sjarm også. Greit å få det rett fra kamera så slipper du å leite opp filter under redigering. Kanskje litt irriterende når det var en annen "look" du hadde i tankene. Noen ganger kan det være lurt å ta en titt på bildene i displayet underveis slik at dette unngås. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Jeg liker slik jeg, selv om effekten ikke passer alle motiv. Snasent bilde, Helene. Hilsen Fredrik 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Et meget godt uheldigt infisert intressant bilde lady, ja lady H....elene Mvh Leif, ikke infisert 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Fin tegning du har malet her..dejlige lysegrønne farver synes det blev flot Hilsen Suss Jo, men leketøyet har jo sin sjarm også. Greit å få det rett fra kamera så slipper du å leite opp filter under redigering. Kanskje litt irriterende når det var en annen "look" du hadde i tankene. Noen ganger kan det være lurt å ta en titt på bildene i displayet underveis slik at dette unngås. Roar Jeg liker slik jeg, selv om effekten ikke passer alle motiv. Snasent bilde, Helene. Hilsen Fredrik Et meget godt uheldigt infisert intressant bilde lady, ja lady H....elene Mvh Leif, ikke infisert Hei alle sammen! Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene i dag. Det er jo på mange måter en morsom effekt dette her, spesielt for oss som ikke er noe flink å tegne og male Jeg har forskjellig andre effekter å velge i også på kamera, får prøve de også litt når kameraet mitt kommer tilbake fra reparasjon om noen dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Et flott komponert bilde med et flott lys og fin fargepalett . Du skulle kanskje prøvd en versjon hvor du kuttet i venstre side slik at den svarte streken forsvant . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg