afixy Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Hei treger å skifte skjerm på en iPhone6, skal skifte selv Hvor finner jeg en billig og grei skjerm med verktøy? Ja jeg har googlet, funnet mange forskjellige til ulike priser. Lenke til kommentar
afixy Skrevet 21. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2017 Noen som kjenner til denne butikken? https://www.24hshop.no/iphone-6-lcd-touch-display-skjerm-hvit-farge?gclid=CNGE5dGM0NQCFcWrGAodrfcPFg Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Jeg kjøper alltids deler direkte fra kina, foruten ett bakdeksel på en iPhone 4 har jeg alltid fått varene.. Forskjellen på LCD til 150,- kroner og 230 kroner er som regel at de ikke er orginal.. Men har kjøpt LCD for under 200 kroner inklusiv verktøy til en iPhone 6 og skiftet selv uten at det har vært noe problemer.. Sjekk Ebay er mitt råd, og bare velg de som har 98+% fornøydhet av kundene.. De er rimelig flinke til å refundere deg pengene om du ikke får varen.. Men husk at det tar gjerne noen uker og oppimot halvannen månde å få varen... Husk å holde prisen under 350 kroner om du kjøper fra utlandet, ellers blir det muligens moms og tollgebyr.. Edit: 24shop har lager i sverige, så med LCD til 399 vil kostnaden bli 129 i tollgebyr og 25% moms i tillegg... Endret 22. juni 2017 av Krozmar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå