Fredrik N. Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Fint uttrykk på modellen. Flott bilde der svarthvitt eller farger nok er en smaksak. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Ja, det kan vi se! Det uttrykket i øynene og en litt stram munn forteller sitt. På tide å gi stakkaren litt fri. Men bildet ble fint. Fin glans i øynene. Likte begge variantene selv om de på mange måter ble veldig forskjellige. V2 ble likevel favoritten. Lenke til kommentar
ojt Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Ja, det kan vi se! Det uttrykket i øynene og en litt stram munn forteller sitt. På tide å gi stakkaren litt fri. Men bildet ble fint. Fin glans i øynene. Likte begge variantene selv om de på mange måter ble veldig forskjellige. V2 ble likevel favoritten. Takker Fredrik og Helene. V2 har fått seg en omgang med dogde og burn tool i photoshop. Lenke til kommentar
ojt Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Ja, det kan vi se! Det uttrykket i øynene og en litt stram munn forteller sitt. På tide å gi stakkaren litt fri. Men bildet ble fint. Fin glans i øynene. Likte begge variantene selv om de på mange måter ble veldig forskjellige. V2 ble likevel favoritten. Jeg har også en forkjærlighet for V2. V3 er V2 før jeg konverterte til gråtoner. Odd Jonny Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Flott barneportrett dette. Så tett på som du har gått kunne du jo ha forsøkt en beskjæring nedenfor luggen også? Roar Lenke til kommentar
ojt Skrevet 23. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2017 Flott barneportrett dette. Så tett på som du har gått kunne du jo ha forsøkt en beskjæring nedenfor luggen også? Roar Joda. Her har du ei "oppstrammet" utgave Roar. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Flott barneportrett dette. Så tett på som du har gått kunne du jo ha forsøkt en beskjæring nedenfor luggen også? Roar Joda. Her har du ei "oppstrammet" utgave Roar. Joda, ble fint utsnitt det som fikk meg til å scrolle ned så forlengelsene av munnvikene ble kuttet slik at haka også forsvinner. Det er slikt som dukker opp etterhvert som man forsøker seg fram og finne nye utsnitt på et bilde. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg