Mads2 Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Jeg tar fag som privatist men trenger et 140-timers fag fra studiespesialisering VG2. Fikk en 2-er i forrige matematikkeksamen, så får egentlig 0,5 realfagspoeng, men føler snittet er litt lavt, så vil helst ha en 4'er i et fag. Så fjerner jeg 2'eren. Har noen et tips hvilke fag som kan være greit å ta eksamen i? Lenke til kommentar
heiv Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Biologi 1 er ganske enkelt, og gøy. Lenke til kommentar
michelinm Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Samfunnsøkonomi 1 er ganske lett. Det er bare å forstå grafene, og kunne bruke begreper. Letteste faget jeg hadde i vg2 husker jeg. Mener også at en del av måloppnåelsen er å kunne knytte teorien til dagsaktuelle temaer, så om du følger med på økonominyheter, så burde det ikke være vanskelig å holde en god samtale under eksamen. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Geofag 1, drit lett pluss at du får 0.5 realfagspoeng. Personlig synes jeg det var endel lettere en Biologi 1. Fikk 6 i begge. Lenke til kommentar
Vardark Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Internasjonal engelsk er plankekjøring så sant du allerede mestrer engelsk. Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Takk for mange gode tips! Lenke til kommentar
ukjentfenomen Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Informasjonsteknologi 1! Fikk 6 i standpunkt og på eksamen uten særlig innsats. Er du litt teknisk anlagt er det plankekjøring. Lenke til kommentar
Pepsimax94 Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Informasjonsteknologi 1! Fikk 6 i standpunkt og på eksamen uten særlig innsats. Er du litt teknisk anlagt er det plankekjøring. Enig! Var ikke noe problem for meg heller å få greie karakterer i IT 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå