Postkassestativ Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Hvor lang tid skal egentlig en pakke på rundt 50kg bruke i fra dhl hub i leipzig til norge? Ble sendt fra usa den 14 juni å kom til leipzig den 16. Siden har det ikke skjedd noe på pakkesporingen. Føler på meg allerede at jeg bare kan gi opp håpet på at den kommer fram. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Tipper den har blitt stoppet i tollen. Tar ofte lang tid å komme igjennom. Selv pakker fra f.eks Danmark eller England tar lengre tid enn man skulle tro. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 21. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2017 Bruker å stå at den er prossesert og sendt bare timer etter at den er ankommet leipzig. Bruker også å stå at den er under importbehandling hvis den er det. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Er nok ikke alltid de er like flinke å oppdatere sporingen Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 21. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2017 Blir beskymmret jeg. Det er noe jeg har lett lenge etter som kommer. Å det er heller ikke enkelt å finne en ny til den prisen. Sendte mail før i dag med sporingsnr å hele pakka. Kom svar i retur om at de måtte ha sporingsnr for å kunne hjelpe meg. Sendte det en gang til uten å få svar Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Gi det et par dager så kommer den nok frem i lyset skal du se. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Fikk svar nå om at den var forsinket på grunn av skade. Var ikke deres feil mente de. Skaden hadde skjedd i leipzig, på deres anlegg. Måtte ta kontakt med avsender for reklamasjon hvis innholdet var skadet Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Håper det var godt pakket da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå