AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Hei! I helgen var jeg ute med noen kompiser. Det var livemusikk, traff på mye kjentfolk og det var generelt god stemning. Jeg gikk tilogmed opp til mikken når de covret Audioslave (smått nerver dagen derpå for akkurat det ) I baren sto det ei bartenderfrøken som jeg med en gang syntes var ufattelig pen. Jeg tenkte at jeg skulle faen ta meg spørre om nr hennes. Jeg spurte, og hun ba meg komme tilbake når det var mindre folk i baren. Jeg tenkte at dette var en høflig måte å si nei på, men tok henne på ordet. Gikk tilbake litt senere, og hun tok telefonen min og lagret nr sitt. Jeg ble mildt sagt sjokkert, for hun er ufattelig strøken, og det å få nr til en bartender så jeg på som nærmest umulig. Litt senere sto jeg og en kompis ute, og hun kom gående ut og sa "du ringer meg imorra da?" Javisst gjør jeg det! Dagen etter sendte jeg en SMS når nervene hadde gitt seg, og hun var glad for å høre fra meg. Vi utvekslet masse meldinger, og avtalte å treffes mot slutten av uka. På mandag spurte hun om jeg hadde lyst å komme på besøk en tur etter ungene hadde lagt seg, kanskje ta en øl, men at jeg måtte dra hjem etterpå. Jeg sa selvfølgelig ja, og forstod at hun ville være alene med ungene på natten. Når jeg gikk til henne, så merket jeg at jeg sannsynligvis hadde litt for mye klær på, det var varmt, jeg tok feil gate først, men etter litt knot var jeg hos henne. Jeg ble helt satt ut når jeg så henne, for hun var enda penere enn hva jeg husket fra fylla! Hun er utenlandsk og engelsk er morsmålet. Eksotisk, og jeg har ingen problem med å snakke engelsk. Men jeg var blitt svett av å ha på for mye klær, og det ga seg ikke før det hadde gått omlag ti minutter. Det var nok en kombo av varmen, og det at jeg var passe nervøs når jeg kom til henne. Praten gikk greit, men min klønete og usikre entre plaget meg utover kvelden, og jeg turte ikke prøve meg på et kyss. Når jeg skulle dra, så tenkte jeg at jeg i det aller minste skulle gi henne en klem, men da kysset hun meg! Jeg var mildt sagt lettet, og rimelig happy når jeg gikk hjem. Men jeg klarer ikke å få denne jævla episoden ut av hodet mitt. Det går meg på nervene, for jeg tenker at jeg har fucka det opp. Hun kysset meg, så det må jo være et bra tegn? Jeg har så sykt lyst å sende ei melding hvor jeg forklarer at den nervøse typen hun traff ikke er meg, og at om hun vil komme på middag hos meg, som vi snakket om først, så kommer jeg til å være mer avslappet. Men jeg tenker samtidig at det ikke er en god ide. Overtenker jeg det hele? Hvordan går jeg fram på en smooth måte for å be henne på date nr to? Tips tas imot med stor takk! Utvikler magesår snart av det her, hoff.. Anonymous poster hash: 42907...1a3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2017 OP her. Kan legge til at jeg har vært singel i litt over to år, og er veldig klar for å finne meg kjæreste. Har også slitt med dårlig selvtillit mye opp gjennom årene, har blitt bedre på dette i de siste årene da. Men jeg tenker automatisk at hun dama her er for bra for meg, hun er sannsynligvis den mest strøkne jenta jeg har vært borti. Det skremmer meg, selv om hun ved et par anledninger har både sagt og gitt uttrykk for at hun synes jeg ser bra ut. Anonymous poster hash: 42907...1a3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2017 Litt senere sto jeg og en kompis ute, og hun kom gående ut og sa "du ringer meg imorra da?" Javisst gjør jeg det! Anonymous poster hash: 42907...1a3 Wow! Tipper du er ganske strøken selv, da! Eller oser av selvtillit. Men for meg hadde det vært en dealbreaker at hun har unger. Uansett hvor strøken. Men hvis du er komf med det så kjør på. Selvfølgelig er hun interessert når hun tok initiativ til kyss. Ikke nevn nervøsiteten din, da virker du bare usikker. Bare vær mindre nervøs neste gang, så ordner det seg. Dette har jo gått på skinner så langt. Anonymous poster hash: 3bc5f...533 Lenke til kommentar
OrangeBlue Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Du TROR du ikke fortjener et forhold til henne grunnet hennes utseende. Svært vanlig hos menn, da menn er langt mer visuelle enn kvinner, når det kommer til fysisk attraksjon. Du forteller deg selv at du er langt langt mindre attraktiv enn henne, og i samme handling forteller du da deg selv at du er mindre verdt enn henne. Alt dette er åpenbart en løgn. Fysisk attraksjon er viktig, men det er langt i fra det viktigste. Det bør aldri være hovedfokuset. Hvilke intensjoner du har med hvem som helst, vil alltid påvirke dine følelser. Fysisk attraktive mennesker vet svært godt at de er fysisk attraktive, og det er åpenbart for slike mennesker når folk fokuserer på deres ytre. Jeg kan garantere at denne kvinnen vet allerede at du er seksuelt tiltrukket av henne, men det du bør fokusere på er hvorfor hun valgte å vise interesse til deg. Hvilke intensjoner har hun og hvilke intensjoner har du? For min del føles det som om hun kun er ute etter en person som kan bidra litt økonomisk, for barnas del. Personlig hadde jeg aldri involvert meg i noe slikt, da det nok blir altfor mye å jobbe seg gjennom for noen som helst ønsket fremtid. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Play it cool og se hvor det tar deg. Ikke tenk for mye på det, eller overanalyser situasjonen. Husk at desperasjon aldri er attraktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå