Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Nordåsvannet... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Har du brukt noen slags effekt her, tenker da spesielt på V3-V4. Det ble så voldsomme speilinger av skyene der. Tror likevel jeg velger meg V2...kvisten på berget i V1 irriterte meg litt.. Kanskje et kutt like over kvisten kunne vært like bra? Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Flott serie, men enig Helene-V2 for meg også. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Flott og velkomponert serie. Tror jeg velger meg de to første. Forøvrig var det flott å se på stor skjerm. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , S.Fahlstrøm og Fredrik N ! Jeg har brukt appen jevn avspeiling som er lastet ned i kameraet og bildet er tatt i RAW .Det er ikke alle de nedlastbare appene som kan brukes i RAW men denne kan det , både komprimert og ukomprimert . Det at skyene ble slik er det ikke alltid jeg har hatt full kontroll over , appen sørger for at kameraet tar et gitt antall eksponeringer og lager så et bilde ut fra dem . Der er forskjellige innstillinger i appen og hver av dem har tre nivåer lav , middels og høy.. I tillegg er det en kundetilpasset innstilling pluss nye mer . Jeg tror jeg har mye å prøve ut . Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Smukt landskab du har sendt ind her fint med spejlingerne i vandet vh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Velger meg de to første. Er litt inne på en toppbeskjæring for å kanskje øke dybden. men da blir det jo også et helt annet bilde. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - sussss og Roar ! Ser nå kvisten so, Helene oppdaget men det betyr mindre da jeg går for panoramaversjonen . Har sett på det foreslåtte toppkuttet ,men tror nok at jeg beholder det slik det er . Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Flott billedserie fra Nordåsvannet. Ro over bildet(ene), fin speiling i vannet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Veldig bra Alec, det er idilisk med himmel som speiler seg i vannen og fine farger. For meg V2 er best, her har du beskåret bilde og fjernet det store berget som for meg var veldig dominerende. ☺☺ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ragnar og jimmyag ! Forgrunnen med fjellnabben var i veien og beskjæring var eneste løsningen . Å svømme ute i Nordåsvannet er nok ingen behagelig løsning . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg