Gå til innhold

Fiskmåke på reir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Stilig måkeportrett og med en flott dus bakgrunn hvor fyrtårnet er en fin del av komposisjonen .

Alec

Lenke til kommentar

Her burde kanskje bakgrunnen vært skarp også for å unngå at fyrtårnet bare fremstår som forstyrrende.

Nå vet jo ikke jeg om her Olsson liker kloneverktøyet, men jeg ville tatt en beskjæring så øvre tredelen forsvant før en klonejobb der fyr og hus klones ut i himmelen.

Men det er et helvetes pirkearbeid så jeg ville antagelig masket ut og kjørt box blur på området.

her bør jo reirmåka få all oppmerksomhet.

En annen ting er jo at man skal vel helst ikke forstyrre dem når de ligger på reir slik heller. Men er man forsiktig så går det vel likevel?

Roar

Lenke til kommentar

Her burde kanskje bakgrunnen vært skarp også for å unngå at fyrtårnet bare fremstår som forstyrrende.

Nå vet jo ikke jeg om her Olsson liker kloneverktøyet, men jeg ville tatt en beskjæring så øvre tredelen forsvant før en klonejobb der fyr og hus klones ut i himmelen.

Men det er et helvetes pirkearbeid så jeg ville antagelig masket ut og kjørt box blur på området.

her bør jo reirmåka få all oppmerksomhet.

En annen ting er jo at man skal vel helst ikke forstyrre dem når de ligger på reir slik heller. Men er man forsiktig så går det vel likevel?

Roar

Nå må jeg gå i tanke boksen.  Forstyrer ikke, er rolig og bruker telezoom. Takk før kutt og annet at tenke på då :hmm: 

Mvh Leif :cool: 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...