Leif Olsson Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Fiskmåke på reir Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Stilig måkeportrett og med en flott dus bakgrunn hvor fyrtårnet er en fin del av komposisjonen . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Herlig bilde Leif! Helt enig i alt Alec sier her Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2017 Takk takk Alec og lady H...elene ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Enig med Alec! Flott bilde, LO! Mvh Fredrik N Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Her burde kanskje bakgrunnen vært skarp også for å unngå at fyrtårnet bare fremstår som forstyrrende. Nå vet jo ikke jeg om her Olsson liker kloneverktøyet, men jeg ville tatt en beskjæring så øvre tredelen forsvant før en klonejobb der fyr og hus klones ut i himmelen. Men det er et helvetes pirkearbeid så jeg ville antagelig masket ut og kjørt box blur på området. her bør jo reirmåka få all oppmerksomhet. En annen ting er jo at man skal vel helst ikke forstyrre dem når de ligger på reir slik heller. Men er man forsiktig så går det vel likevel? Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Enig med Alec! Flott bilde, LO! Mvh Fredrik N Takk takk FN Mvh LO Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Her burde kanskje bakgrunnen vært skarp også for å unngå at fyrtårnet bare fremstår som forstyrrende. Nå vet jo ikke jeg om her Olsson liker kloneverktøyet, men jeg ville tatt en beskjæring så øvre tredelen forsvant før en klonejobb der fyr og hus klones ut i himmelen. Men det er et helvetes pirkearbeid så jeg ville antagelig masket ut og kjørt box blur på området. her bør jo reirmåka få all oppmerksomhet. En annen ting er jo at man skal vel helst ikke forstyrre dem når de ligger på reir slik heller. Men er man forsiktig så går det vel likevel? Roar Nå må jeg gå i tanke boksen. Forstyrer ikke, er rolig og bruker telezoom. Takk før kutt og annet at tenke på då Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg