Shotgun Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Etter å ha byttet hovedkort og prosessor, re-installerte jeg Windows XP Pro. Dette fungerer utmerket, men jeg har fått ett lite problem. Hvis jeg går inn på "min datamaskin" og høyreklikker på en av harddiskene, får jeg opp menyen, men jeg kan ikke gå inn på egenskaper. Hvis jeg klikker på "egenskaper", så skjer det ingen ting. Hvis jeg går ut av "min datamaskin", og inn igjen, henger programmet seg. Da er alle ikonene for harddisker og diskett-stasjoner borte. Må boote maskinen for at de skal komme opp igjen. Er det noen som kan tenke seg hva det er jeg har gjort feil, eller hva det kan være? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hmm nope. Men visst du ikke trenger og endre noe i egenskaper så behøver du jo egentlig ikke bekymre deg. Selv om det er litt irriterende når ikke alt fnugerer 100% Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Du har rett i det. Behøver det egentlig ikke. Men når det ikke funker, så er det irriterende. Tok å avinnstalerte Need for Speed Underground, og da var alt som det skulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå