Olethros Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Må innse at den gamle 40-tommeren er i minste for den nye leiligheten, så tenkte å oppgradere til 55 eller 65 tommer. Skal kun brukes til å se film fra blu-ray spiller eller NAS (gjennom PC), så trenger strengt tatt ikke smart-TV funksjoner eller tuner, bare to HDMI-porter. Hva er best merke/modeller når kun bildekvalitet og minimalt input lag (for spilling) egentlig teller? Trenger ikke engang være UHD når skjermen er såpass langt unna. Bør vel også spesifisere at jeg ikke under noen omstendigheter kommer til å bruke mer enn 10 laken, så OLED e.l. er temmelig uaktuelt. Endret 21. juni 2017 av Olethros Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Du kan like greit kjøpe med tuner da lisensen neppe blir å følge apparat hvis NRK får det som de vil. https://www.prisjakt.no/category.php?&m=s321015561#rparams=m=s321015673 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Smart-tv skal du ikke kjimse av. Min samsung streamer alt slags innhold fra min NAS. For ikke å snakke om hvor enkelt det er med nrk - tv2 sumo - netflix osv. par trykk på fjernkontrollen for å spille av. Skulle kjøpe meg HTPC til tven min, men så lenge smart-tven er såppas full av funksjoner trengs det ikke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Sikreste er uansett å sette TVn på noen som allerede betaler lisens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå