Gå til innhold

Åtte bilbranner i Oslo i natt: Går det mot svenske tilstander?

38 stemmer

1. 1. Går det mot svenske tilstander i Norge?

• Ja
      22
    • Nei
      16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem bryr seg om det går mot svenske tilstander. Spørsmålet er hvem som gjorde det, motivasjonen og hva "vi" skal gjøre med det. Sverige kan ta seg en bolle og styre med sitt.

Eg bryr meg, og det er fordi det er himla vanskelig å gjøre noe med om det får rotfeste

• Liker 4
Lenke til kommentar

Om slikt får fotfeste, så kan man iallefall ikke gjøre som svenskene - prinsippfaste, naive og slephendte.

Da må man sette inn hardt mot hardt, sette prinsippene sine til side, og tenke på å lage en unntakstilstand. Tillate midlertidig lov for politiet til å skyte for å drepe, og politi-dødsskvadroner som rydder opp i dritten.

Litt slik Filipinene løser narkotika-problemet og terror-problemet sitt. Fremgangsmåten gir faktisk resultater.

Og om USA, EU eller FN klager på oss, svarer vi dem som Filipinene: "Fuck off!"

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Om slikt får fotfeste, så kan man iallefall ikke gjøre som svenskene - prinsippfaste, naive og slephendte.

Da må man sette inn hardt mot hardt, sette prinsippene sine til side, og tenke på å lage en unntakstilstand. Tillate midlertidig lov for politiet til å skyte for å drepe, og politi-dødsskvadroner som rydder opp i dritten.

Litt slik Filipinene løser narkotika-problemet og terror-problemet sitt. Fremgangsmåten gir faktisk resultater.

Og om USA, EU eller FN klager på oss, svarer vi dem som Filipinene: "Fuck off!"

Vet ikke hva som er verst jeg, av bilbranner og dødsskvadroner?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om det går mot svenske tilstander. Spørsmålet er hvem som gjorde det, motivasjonen og hva "vi" skal gjøre med det. Sverige kan ta seg en bolle og styre med sitt.

Eg bryr meg, og det er fordi det er himla vanskelig å gjøre noe med om det får rotfeste

Hva som skjer i Sverige har lite å si for oss. Jeg ville styrt langt unna å bruke svenskene hvis ting blir skummelt i Norge da svenskene er idiotiske og rett og slett har gitt opp stedene der det skjer ting. Hvis det blir syke tilstande her til lands så vil politikerne sikkert se på "løsningene" i Sverige hvis de slenger kaoset der inn i likningen.

Vi bør se dette som noe som skjer i Norge uten å tenke på noe annet. Vi bør løse ting uten å se på hva andre land har gjort. Jeg mener at vi bør innføre unntakstilstand og kalle inn militæret hvis det blir bare halvparten så ille som i Sverige. Hadde de tatt ting som skjer hos dem seriøst så ville de satt nok folk og folk som vet hva de driver med på saken.

Sverige er irrelevant og kan ta seg en bolle :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det vil hjelpe å sette inn militæret. IS-krigere er vel som regel mye bedre trent enn norske førstegangstjenestesoldater som knapt har tatt i en AG?

For å være litt kverulerende, så er det ikke så farlig om førstegangstjenestesoldatene våre knapt har tatt i en AG, da vi i dag bruker HK416

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det har vel strengt tatt fått fotfeste allerede. Jeg bor i Tøyen og muttra var på besøk i Februar og selvsagt ble bilen hennes og bilen som stod ved siden av påtent. Noen uker før var det også en bilbrann her og i slutten av fjoråret var det prat på noen andre bilbranner ett annet sted i byen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den videoen er jo et klassisk eksempel på totalt villedende informasjon (eller "fake news" som noen kaller det for). Det er en tradisjon for både etnisk svenske og utlendinger å skyte fyrverkeri mot bakken i Malmö.

Endret av Gavekort
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...