VP Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hvordan finner jeg ut hvilket hovedkort jeg har? Må jeg ha et program for å gjøre det? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det står som regel på selve hovedkortet hva slags produsent og modell det er. Lenke til kommentar
VP Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Nå er imidlertif jeg i den situasjonen at det ikke står der, men jeg mener å huske et program som fant ut "alt" om maskinen. Lenke til kommentar
VP Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Hovedkortet mitt heter tydeligvis Unknown... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) SiSoft Sandra kan du jo prøve da. Endret 6. desember 2003 av Alastor Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Se litt nøyere på hovedkortet. Av og til står det med ganske liten skrift f.eks mellom AGP-porten og 1. PCI-port, eller langs kanten av kortet. Hva kan du se ut fra hovedkortet? (Socket-type, minneplasser, nummere på chip'er, chipsett etc.) Er det en såkalt merke-PC? (compaq el.) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Om det skulle være en "pakke-pc" kan du finne modellnummeret på den og stikke innom å sjekke på websiden til produsenten under spesifikasjoner. Uansett skulle jeg mene at det står på hovedkortet. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Siggen min... Og hvis han ikke gidder å se i linken: Aida32. Den gir deg "all" info om pcen din. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Siggen min... Og hvis han ikke gidder å se i linken: Aida32. Den gir deg "all" info om pcen din. Hovedkortet mitt heter tydeligvis Unknown... Kanskje han har gjort det. Lenke til kommentar
que Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Oops... så ikke at noen andre hadde levert samme svar som meg Endret 6. desember 2003 av que Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Oops... så ikke at noen andre hadde levert samme svar som meg Hva med å faktisk lese gjennom tråden før dere poster? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Pleier å stå i 3dmark om du har det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå