Rotekoppen Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Hvilket navn har denne? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 15 minutter med søking uten at jeg finner noe som likner ordentlig Kan du ta et par tre bilde av den og gjerne en smule tydeligere bilder, helst hvit bakgrunn så det ikke er noen "forstyrrelser" på bildene. Lenke til kommentar
Rotekoppen Skrevet 21. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2017 15 minutter med søking uten at jeg finner noe som likner ordentlig Kan du ta et par tre bilde av den og gjerne en smule tydeligere bilder, helst hvit bakgrunn så det ikke er noen "forstyrrelser" på bildene. Ja det kan jeg gjerne gjøre. Vet ikke om bildene ble helt bra da jeg er dårlig på å fokusere men gir det et lite forsøk for det. Bilde 1: Helfigur Bilde 2: Nærbilde, bunn Bilde 3: Nærbilde, topp Bilde 4: tatt ovenfra: Bilde 5: Nytt skudd på siden: ---------------------------------------------------------------- Detaljer: Da jeg fant planten var det noen som hadde satt den utenfor en søppelkasse for å "kaste/gi den bort", den så utrolig stusselig ut, så jeg tok den inn bare for å se om jeg klarte å få liv i den. Etter en uke satte den i gang å sprette ut pigger, og etterhvert knopper på sidene og så noen nye skudd opp fra jorda på sidene. (se bilde nr. 2 og nr. 5) Jeg vet ikke om jeg har behandlet den bra, da jeg ikke er dreven med planter og får ikke søkt på den med navn. Det er mulig den ser rar ut fordi/hvis jeg har vært slem med den, men jeg håper ikke det. ---------------------------------------------------------------- Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå